• ja ik ben áltijd bang dat mn haar nog vet is als ik het was :S

    egt als het aan mij ligt was ik het 30x Oo
    maar ik heb altijd het idee dat mn haar nog vet is enzo als ik het was, en dan was ik het voor de zekerheid nog een keer.. en nog eens.. en naja bedenk zelf maar :X

    maar dat is natuurlijk überslecht voor je haar, en daar wordt het juist snel vet van..

    maar kun je voelen tijdens het wassen of het niet vet is fzo.. want anders blijf ik het maar wassen Oo

    of andere tips?

    edit: hoe vaak wassen jullie je haar?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Gebruik speciale shampoo tegen vet haar.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Geen idee.
    Loop eens een hele week met een vettige kop rond in de vakantie ofzo, wie weet leer je het dan af.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Shampoo tegen vet haar gebruiken, en dat vette is er egt wel na 1x wassen uit. Probeer je haar om de dag te wassen, is beter voor je haar =) (snap wel wat je bedoelt, heb er zelf ook wel last van omdat ik dun haar heb :S)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gebruik speciale shampoo tegen vet haar.


    heb ik al :Y)

    kheb van nature ook heel snel enzo vethaar, maar daarom ben ik like overbang dat het meteen weer vet is fzo :S


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    misschien kun je het elke dag dan eens wassen? het is wel niet zo goed voor je haar, maar als jij daar een goed gevoel van krijgt, kun je dat misschien maar hte best doen. ö


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    shampoo zorgt er juist voor dat als jij je haar wast dat het dan niet meer vet is [/omg ik heb opgelet bij nask :X]
    annyways het is de bedoeling dat het na 1x wassen niet meer vet is... natuurlijk ken het zijn dat je haar snel vet word... daarvoor heb je dan wel weer speciaale shampo idd en dat gebruik ik ook... maar idd ook om de dag wassen dat is beter word het idd veel minder snel vet en nja meer weet ik zelf ook niet (A)


    A Noble was Born in Chaos

    kapper om advies vragen? die heeft er meestal wel wat voor ;)


    troublemaking rebel

    hoe vaak wassen jullie je haar dan?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    om de dag was ik het


    troublemaking rebel

    zoals de mensen hierboven al zeggen, en ik was mn haar 2 keer per week meestal ö

    Gebruik speciale shampoo tegen vet haar.

    Dat gebruikte mn vader jarenlang, toen hij ermee stopte had hij ineens geen vet haar meer.
    Shampoo voor normaal haar gebruiken is nog altijd het beste;).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bwhaha, ik heb hetzelfde probleem :P
    Ik was het ook keiveelkeer achter elkaar xD


    Hoi.

    gwn idd een week niet wassen :'] weet je hoe echt vet haar aanvoelt(A) ben je er meteen van af^^


    Everyone deserves a happy ending<3

    Bwhaha, ik heb hetzelfde probleem :P
    Ik was het ook keiveelkeer achter elkaar xD


    wat doe jij eraan?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nah eeh de douche ijskoud zetten dat dwingt me eruit te stappen :)


    Hoi.