• ja ik ben áltijd bang dat mn haar nog vet is als ik het was :S

    egt als het aan mij ligt was ik het 30x Oo
    maar ik heb altijd het idee dat mn haar nog vet is enzo als ik het was, en dan was ik het voor de zekerheid nog een keer.. en nog eens.. en naja bedenk zelf maar :X

    maar dat is natuurlijk überslecht voor je haar, en daar wordt het juist snel vet van..

    maar kun je voelen tijdens het wassen of het niet vet is fzo.. want anders blijf ik het maar wassen Oo

    of andere tips?

    edit: hoe vaak wassen jullie je haar?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik was mijn haar om d e dag, ik heb kei dun haar en daardoor word het ook kei snel vet enzo..


    I don't need words to feel those lips.

    Als je té veel wast, raakt je haar daar gewend aan en word het alleen maar vetter elke keer. Misschien komt het door de kou, dan heeft iedereen er last van. Het kan natuurlijk ook zijn dat je hormonen extra vet aan laten maken. [Hoor het van dokter Dascha]. Ik denk ook dat je het beste speciale shampoo kan gebruiken? Mijn zus heeft er één van head and shoulders. Citrus fresh, geloof ik. Ze heeft er nu geen last meer van.

    Hmm, mijn leerkracht biologie vertelde eens dat shampoo voor vet haar niet goed is voor kinderen die in de puberteit zitten. Heeft ze een hele uitleg over gegeven, maar ben ik natuurlijk vergeten. Gewone shampoo is nog steeds het beste. En, niemand die iets over jou haar gaat zeggen als het eens vet is, zelf hebben hun ook wel eens vet haar (: 1 om de 2 dagen wassen, is het beste.

    Btw: ik zit in het derde middelbaar, niet in het 1ste middelbaar [/je zei in topic van me dat ik 1ste jaar ben ><]


    -

    ik was het om de 2 dagen, en daardoor wordt het niet meer snel vet. -want ik had vroeger precies hetzelfde-


    Protège moi de mes désirs.

    Nou, misschien ligt het aan je shampoo? >.<

    + Ik was m'n haar elke 2 dagen


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik denk dat iedere dag wassen dan het beste is?

    Shampoo voor vet haar gebruiken? Normale shampoo kan ook wel, maar omdat ik aan de antiroosshampoo ging heb ik gelijk degene gekozen voor vet haar.

    Ik denk dat iedere dag wassen dan het beste is?
    Om vet haar te krijgen? :'D
    om te voorkomen juist niet

    ik was men haar minstens een keer per dag, als ik denk dat het vet is voel ik me zo vies en dan ben ik heel de dag slechtgezind :D

    Hmm, mijn leerkracht biologie vertelde eens dat shampoo voor vet haar niet goed is voor kinderen die in de puberteit zitten. Heeft ze een hele uitleg over gegeven, maar ben ik natuurlijk vergeten. Gewone shampoo is nog steeds het beste. En, niemand die iets over jou haar gaat zeggen als het eens vet is, zelf hebben hun ook wel eens vet haar (: 1 om de 2 dagen wassen, is het beste.

    Btw: ik zit in het derde middelbaar, niet in het 1ste middelbaar [/je zei in topic van me dat ik 1ste jaar ben ><]


    x3 srry! ><, naja ik vroeg het meer (A)

    zow klonk het x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT