• heey,
    ik moet dus 3 spuiten gaan halen
    en ik heb er een gehad gistere.
    Maar nu voel ik me slap en ziek
    ik ben gisteree flauwgevalle,
    met me hoofd op een beton plaat.
    Ik denk dat ik die andere 2 spuite niet wil.
    kga gewoon ram weglopen
    ik heb angst voor spuiten >.<
    wat nu ?

    weglopen?:p
    nou toen ik ooit een keer wegliep voor een spuit, gingen ze me achterna en hebben me met een aantal mensen vastgehouden :|.
    bij een oud klasgenootje van mij ook :O
    ik zou ze nu gewoon doen, je bent er nu eenmaal aan begonnen zou ik het ook afmaken.


    Nvt

    weglopen?:p
    nou toen ik ooit een keer wegliep voor een spuit, gingen ze me achterna en hebben me met een aantal mensen vastgehouden :|.
    bij een oud klasgenootje van mij ook :O
    ik zou ze nu gewoon doen, je bent er nu eenmaal aan begonnen zou ik het ook afmaken.


    nou nee dnake >.O
    ik ga gewoon weg lopen :Y)
    ik wil niet weer flauwvalle
    kben vandaag al 5 gevalle

    Ik denk niet dat je moet weglopen. Dat maakt het probleem alleen maar erger. Gewoon die twee andere spuiten halen. Je gaat echt niet dood hoor.


    rules don't stop me

    Valt mee , ik heb alle prikken gehad die je ooit moet nemen. valt mee, je moet je gewoon ontspannen en aan iets anders denken.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik denk niet dat je moet weglopen. Dat maakt het probleem alleen maar erger. Gewoon die twee andere spuiten halen. Je gaat echt niet dood hoor.


    nou als je vroeger al altyd in het ziekenhuis hebt gelegen maakt dit het erger.
    ik kan er niet tegen als er iets in me lichaam word gespote >.<
    dan krijg ik spastische aanvalle xD

    (...)

    nou als je vroeger al altyd in het ziekenhuis hebt gelegen maakt dit het erger.
    ik kan er niet tegen als er iets in me lichaam word gespote >.<
    dan krijg ik spastische aanvalle xD

    Dan had je de prik in eerste instantie al niet moeten nemen.


    rules don't stop me

    (...)
    Dan had je de prik in eerste instantie al niet moeten nemen.


    tmoet van me ouders

    Je kan het beste even doorbijten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Er is maar een oplossing;

    Bijten!


    You move me ......... Kurt

    (...)

    nou als je vroeger al altyd in het ziekenhuis hebt gelegen maakt dit het erger.
    ik kan er niet tegen als er iets in me lichaam word gespote >.<
    dan krijg ik spastische aanvalle xD
    Bekijk het maar zo, uiteindelijk is het beter voor je gezondheid. Ik snap je wel, ik bedoel ik ren al vanaf mijn 4e ziekenhuis in en uit. En als ik alleen al het geluid van aparatuur hoor wat in de buurt van hartmonitors komt word ik gek. En spuiten en die rommel vind ik verschrikkelijk want dieheb ik naar mijn mening al genoeg gehad. Maar het is wel voor je eigen gezondheid. En dan heb ik eigenlijk toch liever een spastische aanval van ongeveer een kwartier ofzo, dan op latere leeftijd een erge ziekte.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik leef met je mee


    /

    Wat wil je liever kanker of flauwvallen xD? En het is logisch dat je slap word en spierpijn krijgt ze prikken in en spiertje. Beterschap hea.

    Gewoon afmaken. Je bent nu al begonnen en die andere 2 niet halen is dan heel dom.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je gaat nou toch niet kappen ? Dan ben je vndaag al vijf keer flauwgevallen vr nix ?


    A. ikmisje.

    Flauwvallen was één van de bijwerkingen net als last van je arm klagen meer mensen over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.