• Like ik draag diedingen altijd om mijn nek en vandaag x om mijn hoofd maar ik vroeg me af :
    wie draagt ze nog meer xP


    o ja : ik draag se sinds een schoolfeest van vorigjaar toen droeg ik er een en ik vond hem helemaal geweldig dus beslootk om se vaker te dragen n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik als ik daar zin in heb :)

    ik draag ze :3
    @ pleasure, this ook zo heel aardig om dat over die mensen hier te zeggen O.o


    your eyes are like stars in the night.

    @pleasure: misschien zijn die mensen zo omdat jij k*t antwoord op hun topics? Je bent nogal kinda bot. Als iets je niet boeit, reageer dan niet. Jij lokt ruzie uit met je botte reacties. 'Mensen' zijn er niet gedient mee. Denk eerst na over jezelf voor je anderen kut gaat noemen (;


    -

    @pleasure: misschien zijn die mensen zo omdat jij k*t antwoord op hun topics? Je bent nogal kinda bot. Als iets je niet boeit, reageer dan niet. Jij lokt ruzie uit met je botte reacties. 'Mensen' zijn er niet gedient mee. Denk eerst na over jezelf voor je anderen kut gaat noemen (;


    dat wou ik net segge x_x


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dat wou ik net segge x_x

    Door haar heb ik een waarschuwing gekregen. Ik vroeg in me topic om op te rotten omdat ze nogal kinda bot reageerde en ik er niet mee gedient was. Ik had niet zo mogen doen, dus ik vind die waarschuwing terecht, maar zij kreeg volgens mij geen waarschuwing en ze lokte het wel uit. Achja. Daarom dat ze eerst is moet gaan nadenken of ze haarzelf niet bedoelt met 'mensen'.


    -

    Ik draag ze redelijk vaak om mijn nek, of om mijn been x]

    Enja, ik heb al meerdere topics gelezen waar ze zo bot doet, ligt het nou aan ons of aan haar? Als wij van die kut mensen zijn, waarom zit ze hier dan? Omdat ze zelf ook een kutmens is??


    Your make-up is terrible

    heel soms als ik er zin in heb ofzo. x)
    en laat haar lekker bot doen als ze daar zin in heeft ofzo, kan me nogwel herrineren dat bijna iedereen dat eerst deed. ^^'

    Kdraag altijd een arafat Sjaal (A)

    Soms. Ik heb een rode sjaal die ik liever draag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag ze heel soms om m'n nek :'3


    I don't need words to feel those lips.

    @pleasure: misschien zijn die mensen zo omdat jij k*t antwoord op hun topics? Je bent nogal kinda bot. Als iets je niet boeit, reageer dan niet. Jij lokt ruzie uit met je botte reacties. 'Mensen' zijn er niet gedient mee. Denk eerst na over jezelf voor je anderen kut gaat noemen (;

    Doe ik je niet aan een aantal zekere 'gebande' mensen denken? Ik reageer net zoals zij dat altijd deden.
    Daarbij neem jij dingen aan die je niet kunt weten. Niemand zegt of ik een waarschuwing heb, of niet. Dat is namelijk persoonlijke info die jou dus geen flikker aan gaat.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Ik niet, da gaat mn voorhoofd van jeuken ><


    I want my bloody cheese now!^^

    ik heb een doek van coca cola :'D en die kan ik als hoofddoekjedinges gebruiken x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik niet:P

    alleen op fiets in de winter draag ik een muts+sjaal xD
    mar verder draag ik niks qua sjalen of mutse(baby)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik niet vind ze altijs irrie zitten :S