• mijn vriendin die is erachter gekomen dat ze bi is maar ze kent niet zoveel mensen die bi zijn,zelf durfte ze geen topic te openen vanwege de haat berichtjes (als je HAAT kun je lekker opdonderen)
    Ze wil graag weten of er hier op Q ook Bi meisjes zijn gwn voor contacten.
    Ze zal jullie heeeel dankbaar zijn(A)

    Xx.Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    Hoe bedoel je dat? *Ja sorry een beetje blond:|*

    Dat het respectloos is om dat te zeggen

    (...)
    Dat het respectloos is om dat te zeggen


    Ahww ik snap je(A).. Ik respeteer die mensen altijd, en ik vind het lief van de persoon die dit topic opent voor haar vriendin(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Wel heel lief van SacredxSoul dat ze dit doet voor een vriendin!(flower)


    doe ik graag voor ee nvriendin ;)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Like normaal toch als iemand bi is?

    2 erg goede vriendinnen van mij zijn bi. Boeit toch niet? Ik vind dat juist hele leuke mensen om mee om te gaan.

    En de mensen die bi, homo of lesbi belachelijk maken zijn echt zooooo 2008 en zoooo levenloos! *Gayhandje*


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ja ik ben Bi. Maar ik ben al bezet, heb sinds kort een dinnetje. <3[A]

    Maar gewoon voor contacten, tuurlijk. Wie is die Bi vriendin dan?

    xx


    Scream for mercy!

    Neen,ik ben niet Bi (:
    Neen,ik heb ook geen problemen met die mensen...
    Ik heb een vriendin die Bi is,zij vertelt mij dingen over meisjes,en ik haar over jongens,en dan doet zij meestal mee met mij ^^


    everybody needs a song.

    oh

    ik dacht hetzelfde ><


    Uncontrollable.

    Waarom zou je iemand er dan ook over pesten? XD Voor het zelfde geld was de pester bi. Ik snap het dat je vriendin niet zo goed een topic durft te openen.

    Waarom zou je iemand er dan ook over pesten? XD Voor het zelfde geld was de pester bi. Ik snap het dat je vriendin niet zo goed een topic durft te openen.


    Misschien is haar vriendin bang voor reactie? Of er te verlegen voor, ik zou het niet weten..


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ben ook Bi x'D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    vindhet maar raar bij ons in de klas is er voor de kerstvakatie een jongenin de klas gekomen die ok bi is en die moesten ze ook gelijk pesten was de engige die met hem om ging en nu ga ik nog steeds met hem om ik vind dat het erom gaat dat mensen aardig zijn


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ik ben het niet :'D
    maar ik heb wel een vriendin die bi is ;l en toen was er een keer iets vet komisch x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Dit getuigt niet van respect jegens de mens!

    PAARDEN
    HOEREN

    EN

    RESPECT!


    WWW.TOKIOHOTELHOLLAND.EU

    Ik ben ook bi.. Maar ik vertelde het zo aan een vriendin op school.
    ZO'n jongen hoorde het en ging het aan iedereen vertellen..
    Mn echte vriendinnen bleven gewoon normaal..
    Maar sommig gingen letterlijk met een grote boog om me heen -.-'


    -

    Ik ben tetraseksueel.