• mijn vriendin die is erachter gekomen dat ze bi is maar ze kent niet zoveel mensen die bi zijn,zelf durfte ze geen topic te openen vanwege de haat berichtjes (als je HAAT kun je lekker opdonderen)
    Ze wil graag weten of er hier op Q ook Bi meisjes zijn gwn voor contacten.
    Ze zal jullie heeeel dankbaar zijn(A)

    Xx.Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Help O.O

    Máriko to the rescue!


    Bored.

    (...)
    Help O.O

    Wees maar bang, ja. :Y)

    (...)
    Ö Blijf met je poten van haar af ¬¬
    You whore Ö

    Biaaaatch.

    Het is hier stil.. Hmm ben benieuwd of het SacredxSoul lukt(A).. Ik steun haar zeker weten(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ben Bi
    Ben erachter gekomen nadat een vriendin me op de mond kuste tijdens de les, nadat ik vroeg of het wat betekende heeft ze me uit gelachen en over me geroddeld dat ik Bi wasn terwijl ik het nog maar net wist ofzo ¬¬ en nu zijn er zelfs vriendinnen die doen alsof ze vriendinnen zijn om slecht ovr me te praten en te testen of ik zo'n hoer ben die op ieder meisje valt.
    Kut hé, maar ja XD ik ken er ook maar weinig en tegen mij mag je er altijd over komen lullen (vindk gezellug xD)


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Woow! Nu wil ik ook Alison zijn.

    Jammer voor je : @


    Uncontrollable.

    Ik ken zoveel mensen die bi zijn, op hyves zijn er genoeg!
    Of het zijn die mensjes die 't idd zeggen om erbij te horen..
    Nou, ik ben niet bi en ik ben gewoon keiharde hetero :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben zelf ook bi, maar er weten maar weinig mensen dat ik dat ben. Mijn beste vriendinnen en enkele op msn. Mijn ouders niet x] Van me leven niet dat ik dat ga vertellen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ikzelf ben het niet, ik weet ook niet of ik hetero ben want ik heb nog nooit met een meisje gezoend. Ik ben like, bijna 12, hè.


    -

    Ikzelf ben het niet, ik weet ook niet of ik hetero ben want ik heb nog nooit met een meisje gezoend. Ik ben like, bijna 12, hè.

    Ja, dus?

    Ik ben bi


    Imperfection Is Beautiful

    een vriendin van mij is het ook, en ik snap niet dat mensen daar moeilijk over gaan doen |:
    het is toch heel normaal..?
    en ik vind het heel lief dat je dat voor je vriendin doet :]

    -ookal ben ik het zelf niet,-


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben bi.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is hier stil.. Hmm ben benieuwd of het SacredxSoul lukt(A).. Ik steun haar zeker weten(A)


    vast wel ;) ze check gwn mailtjes die iedereen stuurt en dan kijt ze zelf maar met wie ze contact wilt :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    uhm. is lesbisch ook goed? [:

    want ik bn dus 'n pot en bezet.

    door mijn lieve Anaaaaaaaaaa (H)


    We're all going to hell, and I am driving the bus