• vertel eens. wie is er hier serieus van plan om een boek te schrijven? (: dat wil ik weleens weten.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik was het eerst van plan maar ik heb het geduld er niet voor.


    We can only learn to love by loving.

    Later, nu nog niet. (:

    Me :Y) Ik ben al bezig XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik denk ik wel heb al 2 boekjes geschreven maar ik weet niet of ik ze naar een uitgever moet sturen ofzo :$

    ik denk dat ik het later ga doen me vader is ook schrijver :P

    Niet verder vertellen; ik ben er al mee bezig. Krijgen twee van jullie toch nog hun zin :X


    Bored.

    Niet verder vertellen; ik ben er al mee bezig. Krijgen twee van jullie toch nog hun zin :X

    niet verder vertelle mr dan ga ik dat boek lezen heeeeeeeeel stiekem x_x srry dat klonk triestig xD en heel kontlikkerg
    ach wat boeit mij het


    We can only learn to love by loving.

    Geen geduld voor. Ik verbaas me al over het feit dat mijn serie de 42 delen heeft gehaald zonder een hartstilstand te krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou graag eens tijd maken en dan echt serieus aan de slag gaan, na wat nodige research te hebben gedaan:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben er mee bezig. Ik heb een stukje van een verhaal van me opgestuurd en Clavis Uitgeverij was geïntereseerd. Ze wachten totdat het verhaal af is, nu.

    óóit ga ik een boek schrijven.. :'] Maar dat kan nog wel ff duren xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben er mee bezig. Ik heb een stukje van een verhaal van me opgestuurd en Clavis Uitgeverij was geïntereseerd. Ze wachten totdat het verhaal af is, nu.


    *Lookt met big oogjes*
    Als het af is krijg ik toch wel een gesigneerd exemplaar anders voel ik me zwaar teleurgesteld xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben al bezig, heb al like 11 pagina's ;D
    Maar ik zet hem ook op Quizlet :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    *Lookt met big oogjes*
    Als het af is krijg ik toch wel een gesigneerd exemplaar anders voel ik me zwaar teleurgesteld xP

    Hahahaha :'D
    Ik ben nog niet zeker of ik het verhaal weer ga sturen als het af is. Ik wil niet dat er vanalles aan veranderd word. x__x

    Niet interessant.


    Uncontrollable.