• 1. Niet te laat komen. (Neem gerust de hele dag vrij). 2. Geen huiswerk overschrijven. (Laat een ander dat voor je doen). 3. Niet in de les fluisteren. (Schreeuwen is duidelijker). 4. Niet bij je buurman kijken. (Vraag of hij het antwoord gewoon doorgeeft). 5. Geen kauwgom kauwen onder de les. (Chips kraakt beter). 6. Niet rennen door de gang. (Fietsen is leuker). 7. Geen pennen afpakken. (Pak gelijk het hele etui). 8. Niet met potloot op de muur schrijven. (Pen blijft beter zitten). 9. Geen propjes gooien. (Boeken komen harder aan). 10. Het leven van je leraar niet zuur maken. (Laat dat maar aan zijn vrouw over). 11. Niet tekenen in je agenda. (Kladder hem meteen helemaal vol). 12. Niet slaan als je boos bent. (Schoppen komt harder aan).

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb er zo'n al geleze ma die blijve zeer grappig xD


    Stop wishing, Start doing..

    die zijn lollig xD
    onze schoolregels gaan egt nergens over xD.
    niemand houd zich er aan xD

    heb zo al zo vaak gelzen... maar ze blijven geweldig, beter dan die kutregels van ons:@


    I am an idiot, I move.

    jah , ze zijn beter dan de gewone schoolregels (zoals vb. geen kaugom maar wel ander snoep)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    jah , ze zijn beter dan de gewone schoolregels (zoals vb. geen kaugom maar wel ander snoep)


    bij ons ook, als je toch kaugom aan t eten bent en mvr poel heeft dat op gemerkt mag je in een tekst van 50 pagina's alle woordjes kaugom aan duiden

    k heb die regels ook al is gelezen ma ze blijven tof

    X. me


    Live life limitless.

    jah , ze zijn beter dan de gewone schoolregels (zoals vb. geen kaugom maar wel ander snoep)


    bij ons ook, als je toch kaugom aan t eten bent en mvr poel heeft dat op gemerkt mag je in een tekst van 50 pagina's alle woordjes kaugom aan duiden

    k heb die regels ook al is gelezen ma ze blijven tof

    X. me


    helemaal mee eens meisj !

    ook het feit dat je niet op je boekentas mag zitten vind ik zwaar kut vooral als er 1000 lln in je sgool zitten en er maar 4 bankjes en 1 rifter zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    haha grappig xD


    Wie du mir, so ich dir.

    whha leuk


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Geniaal :D
    xx


    everybody needs a song.

    ect saai zijn die regels:(

    :Y)


    AAP