• idd, ik vind ook dat het nergens op slaat, ik ben hier ff niet meer. en dan kom ik weer.(na 3 weken geen internet en alles) end an gebeurd dit? sorry hoor. mods, kunnen mss soms zeuren, maar wij net zo goed. kijk ff hoe dat voor hun is! ik ben er helemaal mee eens! ik vind de mods juist fijn. Vooral als ze aardig zijn. ALs iedereen nou eens beter gaat kijken naar hoe iemand egt is. en niet dneken van:now ik mag da ni en da ni dus die is niet aardig. haat je je ouders ook ofzo?! doe ff normaal!!





    Respect voor de mods !!



    Ik heb respect voor elke moderator die orde houd, en ons helpt. soms is het tege ons, maar dat zal je er zelf wel naar gemaakt hebben. en ze kunnen er best wel over praten als je onterecht beschuldigt wordt ofzo. Dat lijkt me logisch. Maar hou allemaal eens op met zeuren. Ik mag elke mod. Nja, Elke die ik ken:P Ken ze niet allemaal. Maar ze doen goed werk. Ze staken, en kijk eens hoe het er nu uit ziet! Denk er maar eens goed overna!

    En nog is iedereen te laf om te reageren ^^ Maar je hebt wel gelijk.

    hgjgf


    None but ourselves can free our minds.

    Je hebt gelijk:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I Think Your Right.


    We can only learn to love by loving.

    Your kinda right.
    Na het zoveelste topic erover...


    You move me ......... Kurt

    De zoveelste topic.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    your right_O_


    I am an idiot, I move.

    536521ste topioc hierover¬¬
    Nja, om eerlijk te zijn jullie zijn gewoon véél te laat met dat respect, ik bedoel maar eerst altijd zeggen 'mods sucken' en nu ineens met zoiets afkomen, trek hier maar een heel belangrijke les uit.
    Oordelen op een rood kleurtje en nog wat extra functies en mogelijkheden om topics sluiten, mensen te bannen, is geen reden om iemand te haten.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    536521ste topioc hierover¬¬
    Nja, om eerlijk te zijn jullie zijn gewoon véél te laat met dat respect, ik bedoel maar eerst altijd zeggen 'mods sucken' en nu ineens met zoiets afkomen, trek hier maar een heel belangrijke les uit.
    Oordelen op een rood kleurtje en nog wat extra functies en mogelijkheden om topics sluiten, mensen te bannen, is geen reden om iemand te haten.

    Je hebt gelijk.
    Maar ik heb altijd al respect voor ze gehad, ookal was ik het niet met ze eens. Like, hellow? Ze proberen ook maar of jullie favo site [/vermoed ik] niet naar de haaien te helpen?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    536521ste topioc hierover¬¬
    Nja, om eerlijk te zijn jullie zijn gewoon véél te laat met dat respect, ik bedoel maar eerst altijd zeggen 'mods sucken' en nu ineens met zoiets afkomen, trek hier maar een heel belangrijke les uit.
    Oordelen op een rood kleurtje en nog wat extra functies en mogelijkheden om topics sluiten, mensen te bannen, is geen reden om iemand te haten.


    Je moet ook weten dat de meeste van de Quizletters geen problemen heben gehad. HEt was maar een groepje..& dat groepje probeerde ook gwn op allerlei manieren de mods te irriteren, uit te schelden..en blablabla...Maar sinds dat ik op Q zit & da's best een tijdje..heb ik mar 2 of 3 topics gezien met 'mods doen niet goed in werl' of zo...& bijna niemand dat daar mee eens was..><


    LikeYourTheBestHoney..<33

    (...)
    Je hebt gelijk.
    Maar ik heb altijd al respect voor ze gehad, ookal was ik het niet met ze eens. Like, hellow? Ze proberen ook maar of jullie favo site [/vermoed ik] niet naar de haaien te helpen?

    Ja maar mensen zagen dat blijkbaar niet, ze vonden het gewoon leuk ofzo om te zeggen dat ze mods haten, en waarom?
    Geen idee, om belachelijk te doen zeker. En dan zitten ze nu in een situatie zonder mods en al direct zegen ze dat ze mods nodig hebben, en dan toch respect voor ze hebben. Nja hadden ze wel eerder mogen laten blijken dan.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    mensen begrijpen niet dat dit gewoon de eerste reactie is als de mods weggaan. je ziet nu al dat het bijdraait. Dus geen gezeur dat QUIZLET TEN ONDER GAAT. want dat is dus onzin.


    shalala

    hgjgf

    fuezhzhfizfhzifiezjf ZEGT DA GENOEG?

    @ famous.. hmm mijn computer was kapot. en ik heb nog nooooooooooit gesegt dta mods sucken want dta vind ik helemaal niet

    "ik vind de mods juist fijn. Vooral als ze aardig zijn."

    Had je even zin om te rijmen ?! :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.