• help mij ik krijg hier mannelijke aantrok


    i'm just a boy.

    hahahahah wat bedoel je? ^-^


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Succes ermee xD


    Your Butt is Mine!

    hahahahah wat bedoel je? ^-^
    dat iedereen(al die meiden dus) op hem afvliegen en superveel slijmberichtjes plaatsen en aandacht geven enzo..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hahahahah wat bedoel je? ^-^
    ik bedoel dat er zelfs jongens achter mijn gat aanlopen.


    i'm just a boy.

    omg :| arme jij


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat is hier a;tijd het gecval ¬¬
    Er zijn hier weinig jongens dus als er wat zijn dan vliegt gelijk iedereen erop af ^^'

    Haha. Had ik je voor kunnen waarschuwen. Als je hier jongen bent. Knap bent etc. Of ook maar een beetje scene/emo bent. Heb je meisjes achter je reet aan hangen. Je krijgt ten eerste miljoenen welkoms berichtjes hier. En dan slijm beirchtjes op je foto hoe knap je wel niet bent :W


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ocharme tog..
    Kgeloof wel dat het best moeilijk is of wat dan ook.. ik zou het ook vet eng vinden als ineens honderden meisjes zeg maar op me af zouden vliegen.; of jongens xD
    Good Luck <3

    Haha. Had ik je voor kunnen waarschuwen. Als je hier jongen bent. Knap bent etc. Of ook maar een beetje scene/emo bent. Heb je meisjes achter je reet aan hangen. Je krijgt ten eerste miljoenen welkoms berichtjes hier. En dan slijm beirchtjes op je foto hoe knap je wel niet bent :W
    zo erg is het nog nietik krijg allen complimenten op mijn T-shirt


    i'm just a boy.

    (...)zo erg is het nog nietik krijg allen complimenten op mijn T-shirt

    Maar je t-shirt rockt geweoon xd'
    Maar die complimenten komen er nog wel. Dus tsjaa pas maar op xd'
    Nee maar die berichtjes komen nog wel. Als je bij andere in hun fb kijkt zie je ook slijm berichtjes best veel pagina's.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)zo erg is het nog nietik krijg allen complimenten op mijn T-shirt

    Komt nog wel x]
    Geloof me. En als de Mods denken dat je fake bent verwijderen ze je. Want heel veel meisjes willen 'populair' zijn en faken zichzelf dan als emo jongen ofzo ¬¬' Nogal kansloos ^^'
    Maar als de mods jou daarvan verdenken word je geband >< Dus bewared x]

    hahaha echt al die reacties in minder dan een uur dat ie erop staatXD ik blij dat ik een meisje benXD

    (...)
    Komt nog wel x]
    Geloof me. En als de Mods denken dat je fake bent verwijderen ze je. Want heel veel meisjes willen 'populair' zijn en faken zichzelf dan als emo jongen ofzo ¬¬' Nogal kansloos ^^'
    Maar als de mods jou daarvan verdenken word je geband >< Dus bewared x]

    Hij moet eerst signs maken in 24 uur tijd xd' niet bewerkt etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahaha,, uum ik zelf ben niet zo'n emo/scene jongen fan..ik heb het meer op hiphoppers & skaters..maarjah Q zit vol met emo meisjes en scenes (A) succes


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Ocherme x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.