• DOE EENS NORMAAL
    DE MODS ZIJN AAN HET STAKEN EN JULLIE GEDRAGEN ZICH ALS KINDEREN VAN 6
    Ik zal een voorbeeld nemen;

    .... TROUW MET ME
    BLABLABLA

    IK WORDT DER GEK VAN

    DUS DOE GEWOON NORMAAL.

    Alsof ze dat kunnen x)
    Nee echt, ik denk niet dat het veel zal helpen om kwaad te worden :X (ik denk zelfs dat niets gaat helpen :X behalve negeren mss)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind het hier ook momenteel nogal Baby-style

    Mén, misschien zijn dat sommige mensen hun ware aard o:

    maar het is gewoon leuk kind! geniet! enjoy!!
    ik deed dat eerst ook niet, maar nu dus wel, en het is echt fun!! :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja, echt he. van zo'n topics word ik echt gek. --"


    Listen to what we're not saying..

    maar het is gewoon leuk kind! geniet! enjoy!!
    ik deed dat eerst ook niet, maar nu dus wel, en het is echt fun!! :D


    Ik ben geen lesbie;).
    Maar ik heb het niet alleen over dat trouwen gedoe
    ook over andere dingen. Geef gewoon toe dat mensen zich nu echt kinderachtig gedragen

    Njaa meid, ik denk niet echt dat ze dat kunnen. Aléja, normaal doen hé. Vandaag en de rest van de volgende twee weken zal het er kinderachtig aan toe gaan waarschijnlijk --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    is dit nogsteeds actueel?


    Als je maar een ananas hebt..

    Gelukkig ben ik niet de enige die het hier ook een kinderachtige boel vind worden

    (...)

    Ik ben geen lesbie;).
    Maar ik heb het niet alleen over dat trouwen gedoe
    ook over andere dingen. Geef gewoon toe dat mensen zich nu echt kinderachtig gedragen

    maar hoe zou het leven zijn als je de hele tijd een beetje serieus zo gaan doen?
    && ter informatie; ik ben ook geen lesbi :P
    && nog es ter informatie; waarschijnlijk is de helft die gaan "trouwen" ook niet lesbie x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Achja, je kan ze tóch niet stoppen. Ik weet het, want ik heb het al geprobeerd. Het enige wat je kan doen is meedoen met ze, en anders gewoon niet meer op het forum komen.¬¬
    En aangezien ik niet zonder het forum kán leven doe ik maar gewoon een beetje mee ofz. >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    maar hoe zou het leven zijn als je de hele tijd een beetje serieus zo gaan doen?
    && ter informatie; ik ben ook geen lesbi :P
    && nog es ter informatie; waarschijnlijk is de helft die gaan "trouwen" ook niet lesbie x'D


    In het real ben ik niet zo serieus ofso, want in mij wereld(Mensne die ik ken) zijn teminsten normaal.
    Maar als je zo graag wilt 'trouwen' trouw dan gewoon met je buurjongen ofso

    (...)

    In het real ben ik niet zo serieus ofso, want in mij wereld(Mensne die ik ken) zijn teminsten normaal.
    Maar als je zo graag wilt 'trouwen' trouw dan gewoon met je buurjongen ofso

    ik heb geen buurjongen :| :( (huil)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Laat ze ofzo. trek je er niets van aan als je het irritant vind ofzo. laat hun lol hebben ;)


    [en nu niet massaal mij gaan haten ofzo -.- ]


    Blablabla.

    Gosh. Wat kies je; Het gespam of dit??
    Nou, dit is nog eens grappig om te zien. Dat gespam is irri. Trouwens voor dat trouwgedoe moet je niet lesbisch zijn. Wat is dat nu voor zever. Het is virtueel. Cyber. Niet real life.


    Innocence.