• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Even abo op topic :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Even wat dingen ophelderen:

    - De beoordelingen van Glucio komen morgen ivm privé-omstandigheden.
    - Alle mensen die zeuren over de enter-regel: Ik heb het zo altijd geleerd en ga zo de beoordeling ook houden. Wat Austen zei in mijn beoordelingen-hoofdstuk klopt en daar heb ik me ook aan gehouden. Het maakt mij niet uit als je zonder enters schrijft oid, maar in deze wedstrijd krijg je daar puntenaftrek voor.
    - Ik ga nu de laatste vier beoordelingen afmaken.


    Hope goes lost but never dies.

    Glucio, sterkte!

    En nog over de beoordelingen: ik vind het goed om daar in het vervolg aan te denken. Het kan alleen maar goed zijn voor je schrijfstijl denk ik, dus ik wil dat best leren (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik ben benieuwd naar de uitslagen!
    Hoelaat komt het er morgen allemaal ongeveer op te staan?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    -

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 11:06 ]


    I can't even think straight.

    imlove schreef:
    Ik ben benieuwd naar de uitslagen!
    Hoelaat komt het er morgen allemaal ongeveer op te staan?

    Mijn beoordelingen komen of vanavond of morgenochtend; die van Glucio weet ik niet maar ik zal de opdracht tegelijk met mijn beoordelingen instellen.

    De mensen die afvallen krijgen dat dan morgenmiddag/avond -zodra Glucio haar beoordelingen binnen heeft- te horen. Begin dus niet gelijk met schrijven als je een laag cijfer bij mij had, want wie weet lig je eruit en verspil je je tijd.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn laatste beoordelingen van Wandering en Prim komen morgenochtend rond 9 uur.

    Om half 10 morgenochtend begint het cijfers kiezen voor de volgende opdracht.


    Hope goes lost but never dies.

    Grr.. Nouja niets aan te doen. Ik ben echt iets te nieuwsgierig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beoordelingen Amber 1 - totaal

    Opdracht 2.

    Het nummers kiezen voor opdracht 2 gaat vanaf nu van start.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil toch nog even iets kort zeggen over mijn beoordeling. Ik wil het niet helemaal afkraken, maar ik wil even iets uitleggen. Er staat namelijk dat het eigenlijk niet linkt tot het woord, maar voor mijn gevoel doet het dat wel. Wat je er namelijk uit op kunt maken is dat ze na haar dood onschendbaar is. Vandaar ook de zinnen die ik er in gebruikt heb: 'Geen pijn''Niemand zal je ooit meer wat doen.' en zo nog een paar zinnen die je er zeker aan kunt linken.

    Voor de rest ben ik er super blij mee hoor, maar dit vond ik gewoon niet helemaal kloppen aangezien dat bij Glucio het voornaamste is waar ik op afgerekend ben + ik ben er twee keer op afgerekend.. en bij originaliteit (wat ik daar niet heel erg bij vind horen) en bij opdracht voltooid (daar vind ik het dan weer wel bij passen)

    Kijk maar wat je er mee doet, maar ik moest even mijn ei kwijt.

    Toch heel erg bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 13:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    -abo-


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    @Wandering-
    Ik heb je daar inderdaad op afgerekend omdat ik het woord er niet in zag. Als je het zo uitlegt snap ik de bedoeling, maar het zou zonder uitleg ook duidelijk moeten zijn. Vandaar (:


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    @Wandering-
    Ik heb je daar inderdaad op afgerekend omdat ik het woord er niet in zag. Als je het zo uitlegt snap ik de bedoeling, maar het zou zonder uitleg ook duidelijk moeten zijn. Vandaar (:


    Okeei, daar kan ik mee in. Maar hoort het dan ook zo dat ik én bij originaliteit er op afgerekend ben én bij hoe ik de opdracht volbracht heb? Ik vind namelijk dat het alleen bij de laatste hoort.
    (sorry dat ik zoveel zeur, maar ik wil het gewoon even duidelijk hebben)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Okeei, daar kan ik mee in. Maar hoort het dan ook zo dat ik én bij originaliteit er op afgerekend ben én bij hoe ik de opdracht volbracht heb? Ik vind namelijk dat het alleen bij de laatste hoort.
    (sorry dat ik zoveel zeur, maar ik wil het gewoon even duidelijk hebben)

    Ja, maar dat is alleen bij deze opdracht zo. Want je had bij dit woord iets originelers kunnen verzinnen en het hoort bij de opdracht voltooid omdat je naar mijn mening niet goed op het woord hebt gericht. Snap je?
    En het maakt niet uit, daar ben ik voor. (:


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is alleen bij deze opdracht zo. Want je had bij dit woord iets originelers kunnen verzinnen en het hoort bij de opdracht voltooid omdat je naar mijn mening niet goed op het woord hebt gericht. Snap je?
    En het maakt niet uit, daar ben ik voor. (:


    Kijk, ik weet niet wat jij voor cijfers hebt gegeven, maar bij de beoordelingen van Glucio staat bij originaliteit lettelijk dit: 'Ik vind hem heel mooi, maar het past niet bij het woord.'
    Precies hetzelfde staat overigens bij hoe ik de opdracht voltooid ben (daar zijn we het over eens, dat had gewoon beter gemoeten)
    Maar bij het punt originaliteit zie ik niets staan over het verhaal zelf, eigenlijk alleen dat ik het meer bij het woord had moeten laten passen. Voor de rest dus niets over de originaliteit zelf. Want of het bij het woord past, en of het origineel is zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. En dat is nu wel hetgeen waar ik bij originaliteit in elk geval door Glucio op afgerekend ben(;
    Haha, okeei, mooizo.
    Toch voel ik me een zeikwijf xd


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.