• De afgelopen dagen is het zoals waarschijnlijk iedereen inmiddels wel gemerkt zal hebben een enorme chaos geweest op deze site en dan vooral op het forum. De moderators hebben afgelopen vrijdag het werk neergelegd omdat ze het niet eens waren hoe ze behandeld werden door sommige leden hier.

    Van deze staking was ik niet op de hoogte en mijn eerste reactie was dan ook woede en onbegrip. Maar toen ik er wat langer over nadacht begreep ik steeds meer het waarom van hun actie.

    Een deel van de problemen die de moderators ondervonden is mijn schuld. De banfunctie die zij konden gebruiken werkte niet goed. Ook hadden zij minder rechten om leden voor langere tijd te bannen.

    Omdat ik me wel kon vinden in de achterliggende gedachte van de staking besloot ik om me er niet mee te bemoeien. Een paar dagen chaos op de site maakt inderdaad meteen duidelijk dat moderators hier onmisbaar zijn en dat ze daarom wel wat meer respect verdienen.

    Wat ik wel heb ik gedaan is om met de moderators in gesprek gaan en heb geprobeerd te luisteren wat hun nu precies dwars zat. Dat is nu inmiddels duidelijk en ik heb mijn steentje bijgedragen door de banfunctie te verbeteren. Ik hoop dat alle leden nu inzien dat deze site moderators nodig heeft en dat er wat beter geluisterd wordt.

    Ik ben blij dat ik kan vertellen dat alle moderators aangegeven hebben om vanaf vandaag weer aan het werk te gaan. Het forum zal opgeruimd worden en er zal weer hard opgetreden worden tegen spammers, rellers en andere etters :)

    Hopelijk hebben we allemaal geleerd van de afgelopen dagen en kunnen we weer met een schone lei verder gaan! (Y)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spelligsfoutje ;P [Mups])


    Dit is mijn signature...

    Ik hoop het ook. =)

    [/einde reactie. xD]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik hoop het ook. =)

    En daar ben ik het mee eens =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    En daar ben ik het mee eens =)

    Ik dus ook :'D


    I recycle my thoughts.

    yeah(yeah)


    I am an idiot, I move.

    We zijn gisteravond alweer aan het werk gegaan en hebben gisteravond het forum al opgeruimd.


    Bored.

    hmm ja.
    kvind het heel jmmr dat dit allemaal nodig is geweest..
    ik heb er een dag-taak aangehad om alle spam uit mn quizjes te verwijderen xD
    naja vrijheid was voor dat explosion-kind blijkbaar te veel^^
    gelukkig mag er nu niet meer gespamd worden :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jeeeeeeeeej :'D

    Hell yeah.
    Heb wel 1 keer gespamd tijdens de staking, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig ^^


    Life is hard and then we die

    Thank God <3 Quizlet is niks zonder moderators :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heerlijk!

    -delete dit, detele dat-

    :D

    Ik ben ook blij dat het geholpen heeft en ik ga nu kijken of ik nog wat mee kan helpen opruimen, want gisteravond moest ik net naar bed :S :P

    OELOELOE. finally.


    The economy is suffering, let it DIE!