• De afgelopen dagen is het zoals waarschijnlijk iedereen inmiddels wel gemerkt zal hebben een enorme chaos geweest op deze site en dan vooral op het forum. De moderators hebben afgelopen vrijdag het werk neergelegd omdat ze het niet eens waren hoe ze behandeld werden door sommige leden hier.

    Van deze staking was ik niet op de hoogte en mijn eerste reactie was dan ook woede en onbegrip. Maar toen ik er wat langer over nadacht begreep ik steeds meer het waarom van hun actie.

    Een deel van de problemen die de moderators ondervonden is mijn schuld. De banfunctie die zij konden gebruiken werkte niet goed. Ook hadden zij minder rechten om leden voor langere tijd te bannen.

    Omdat ik me wel kon vinden in de achterliggende gedachte van de staking besloot ik om me er niet mee te bemoeien. Een paar dagen chaos op de site maakt inderdaad meteen duidelijk dat moderators hier onmisbaar zijn en dat ze daarom wel wat meer respect verdienen.

    Wat ik wel heb ik gedaan is om met de moderators in gesprek gaan en heb geprobeerd te luisteren wat hun nu precies dwars zat. Dat is nu inmiddels duidelijk en ik heb mijn steentje bijgedragen door de banfunctie te verbeteren. Ik hoop dat alle leden nu inzien dat deze site moderators nodig heeft en dat er wat beter geluisterd wordt.

    Ik ben blij dat ik kan vertellen dat alle moderators aangegeven hebben om vanaf vandaag weer aan het werk te gaan. Het forum zal opgeruimd worden en er zal weer hard opgetreden worden tegen spammers, rellers en andere etters :)

    Hopelijk hebben we allemaal geleerd van de afgelopen dagen en kunnen we weer met een schone lei verder gaan! (Y)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spelligsfoutje ;P [Mups])


    Dit is mijn signature...

    Can we bring Quizlet down? Yes, we could do that. But because we love you all so much, we decided not to destroy, but to build. so people, can we make Quizlet even better than is was before?
    Yes we can
    [/woehoe Bamie president kijk net het nieuws]


    BAM!

    hoop ik ook :']. ik heb het nog nooit mee gemaakt :O. maar ik wil dat ook niet :S. ik wil geen ruzie hier >.<'.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Jeuhj


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    lang leve de mod`s
    het was echt een gaos


    Be nyappy

    Eindelijk , Ik ben happy, Eindelk vn die idiote spammers aff. x3


    A. ikmisje.

    gelukkig


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    hope so ik ben een tijdje niet hier geweest dus heb ik niks meegekregen.
    maargoed ik hoop ook dat alles wseer goed gaat

    haha andere etters. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heb eigenlijk nisk gedaan tijdens de staking


    Directioner for ever!!! Niall <3

    Can we bring Quizlet down? Yes, we could do that. But because we love you all so much, we decided not to destroy, but to build. so people, can we make Quizlet even better than is was before?
    Yes we can
    [/woehoe Bamie president kijk net het nieuws]


    RandomRhythm for President. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    hoop ik ook :d



    njaaa :P


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    1 ding wil ik wel ff kwijt.
    Ik heb zo vaak onterecht een waarschuwing gekregen voor een pieterpeuterig dingetje zoals een reactie geven van Niemand? en als ik nou nog iets fout doe krijg ik nu voor altijd een forumban en dat vind ik niet helemaal kloppen, want het was steeds dezelfde die mij die waarschuwingen gaf (mijn laatste dan niet, maar die 3 daarvoor wel) en dan ook nog eens in een korte tijd.
    Punt, Amen, Over En Uit _O_


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Jáá, ik heb gemerkt.
    Maar fijn dat het over is!

    x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    1 ding wil ik wel ff kwijt.
    Ik heb zo vaak onterecht een waarschuwing gekregen voor een pieterpeuterig dingetje zoals een reactie geven van Niemand? en als ik nou nog iets fout doe krijg ik nu voor altijd een forumban en dat vind ik niet helemaal kloppen, want het was steeds dezelfde die mij die waarschuwingen gaf (mijn laatste dan niet, maar die 3 daarvoor wel) en dan ook nog eens in een korte tijd.
    Punt, Amen, Over En Uit _O_

    Die waarschuwingen zijn terecht. Dat geld namelijk als je topic omhoog schoppen en dat is verboden.
    En er bestaat geen eeuwige forumban =='


    Bored.

    Ik hoop ook dat het ophoud ;)


    I like writing. Do you like writing?