• de titel zegt het al, wat wil jij later worden

    ik wil graag kinderen in arme landen gaan helpen

    ik zag namelijk laatst iets op tv, kvond het f*cking zielig en toen bedacht ik dat opeens :O

    jy ?

    Xx


    sometimes I will run away !!

    Ik wil iets met fotografie doen..
    Of iets creatiefs doen ik weet niet..
    Misschien iets met kunst.
    Het liefst wil ik foto's maken en bewerken^^


    Special Love <3

    Psycholoog:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    journaliste , advocaat of fotograaf.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Zie ik later wel =)

    Téveel.
    Model/actrice/model/actrice.
    Ik weet dat ik geen model kan worden, en ik laat mezelf geloven dat ik nooit door zal breken als actrice dus ik ben er nog niet helemaal uit. :')


    I recycle my thoughts.

    Ik zou wel iets met tekenen en schrijven willen doen,, maar daar van weet ik dat het me niet zou lukken..

    Visagie heeft me altijd al geboeid..
    En stewardess.. maar als ik met mijn look kom aanzetten ben ik sneller buiten dan binnen x3

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik wil later kok worden, spannend :'D. Ik ga volgend jaar naar kokschool, rooi pannen in Eindhoven, yeah! :'D Nu zit ik op zo'n school waar je bijna niets kan leren omgosh. dus maar ik wil kok worden (:


    I can't see the future with tears in my eyes

    actrice (H)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Voor mij is later worden te laat bedoel ik ben 36 als ik nu nog wat moet gaan studeren ben ik 60 als ik klaar ben xD. Nee ik wou altijd iets met boekhouding doen en dat doe ik ook de boekhouding van ons huishouden. Ik heb een tijd met me man een eigen bedrijf gehad waarin ik dus alles deed van schoonmaakster (we hadden een schoonmaakbedrijf) tot directice. Ja we hadden personeel. Ook wou ik altijd moeder worden en dat ben ik gelukkig van 2 schatten van meiden. 14 en 9
    Toen de jongste 3 maanden oud was is er iets met me gebeurt waardoor ik veel niet meer kon 4 maanden later gebeurde er nog meer waardoor ik helemaal afgekeurt werd en weer 4 maanden later bestond me bedrijf niet meer. Ik werd huisvrouw die zelfs nog hulp nodig had. Nu kan ik wel weer alles maar op een langzaam tempo. nog voordat ik me eigen bedrijf had.
    heb zelfs bij universial tijdelijk gewerkt en heb ik bij mojoconcerts gewerkt wat allemaal heel leuk was. Heb nog wel contact met sommige collega's uit die tijd. Nu ben ik dus thuis doe me huishouden zorg voor me meiden en man en zit op ql xD.


    muziek altijd overal

    pedagoog, daar studeer ik voor =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    kapster of fotograaf


    love is dead and dead is love

    Groot?


    Your Butt is Mine!

    Ik wil activiteitenbegeleidster worden
    in het ziekenhuis
    op de kinderafdeling!

    X


    everything, in time

    Grafisch designer. :3

    psycholoog xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams