• bij mij op school loopt er zo'n foppy rond. En hij is niet de enigste, ik erger me er dood aan >_> echt van die air max met zwart, en felgroene en felroze veters, broek half op zn reet waarvan je de neiging krijgt 'dude ik hoef je kleur boxer écht niet te weten' te roepen. looptie te flowen met een pet van 40 euro die ook nog eens niet om aan te zien is, aan elke kant 1 dikke oorbel, zo'n veel te felle steen. Het waggelt heen en weer om lauw te doen alsof het een pinquin is -.-
    frustratie die die gasten bij mij oproepen niet normaal(baby) herkenbaar? :Y)


    BAM!

    Mag ik is iets vragen? Wát is een foppy --'

    Mag ik is iets vragen? Wát is een foppy --'

    Alles wat daarboven staat.
    i understand. daar ken k er ook n paar van. die zijn eng


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mag ik is iets vragen? Wát is een foppy --'

    een witte dude die zich gangster probeert te gedragen maar daar in faalt, en dus erg knullig overkomt
    foppy = fopneger


    BAM!

    Die hebk ook op sgool n_n die sijn so loserish..
    x_x


    We can only learn to love by loving.

    Oow zo'n dingen! Onze school zit er vól mee.

    daar loopt mijn hele school in rond --'


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jups. Herkenbaar.
    -grinnikt naar neeffie die dr zo bijloopt-


    No growth of the heart is ever a waste

    Die ken ik wel een aantal ja. -.-

    En die kunnen best humoristisch zijn, als hun petje in een plas water valt omdat ze hem aan het showen waren en hij toen perongeluk uit hun handen viel(A)


    You got me Say; AAYOO.

    Gosh, zo is er een dude in het vierde. Maar dies hiip. Dan heb ik nog een gassie in mijn klas en die is like groot. En dan heb je nog Armin maar die is geen foppy. Hij is echt. XD


    Innocence.

    Ik noem dat Putins. :Y)

    Hà, in en rond de school loopt het er vol van ;D.


    Tanya is de beste.

    Wij hebben ook heeeeele veeeeeel jongetjes op onze schol zitten:O

    en ik erger me er ook aan


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Pff, bij mij op school heb je er zat >< ook mensen die wel donkere huidskleur hebben maar ze irriteren me allemaal -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gelukkig hebben wij die niet op school :'D
    Anders zou ik echt bij alle jongens hun broek naar beneden trekken.

    bij mij op school loopt er zo'n foppy rond. En hij is niet de enigste, ik erger me er dood aan >_> echt van die air max met zwart, en felgroene en felroze veters, broek half op zn reet waarvan je de neiging krijgt 'dude ik hoef je kleur boxer écht niet te weten' te roepen. looptie te flowen met een pet van 40 euro die ook nog eens niet om aan te zien is, aan elke kant 1 dikke oorbel, zo'n veel te felle steen. Het waggelt heen en weer om lauw te doen alsof het een pinquin is -.-
    frustratie die die gasten bij mij oproepen niet normaal(baby) herkenbaar? :Y)

    Jep ken het, de 'gangsters' van school -.-


    Tears are crashing out of my eyes