• heey mensen...:D
    zaterdag 21 maart is een th-fan-party in martiniplaza in groningen en ik vroeg me af wie er allemaal heen gaan...
    Verheug me er zo op...wel jammer dat TH er zelf niet is...
    xxx Ruby(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wss.


    blame the bully.

    als th der niet is kom ik ook nietxD

    Groningen is een beetje ver weg voor mij. Maar vanuit wie is dat dan georganiseerd?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien (eindelijk eens een keer in GrunnxD)
    eerst kijken wie het heeft georganiseerd en of er iemand mee wil en wie er er gaat:P


    I am an idiot, I move.

    Groningen is een beetje ver weg voor mij. Maar vanuit wie is dat dan georganiseerd?

    x.

    THDST


    blame the bully.

    (...)
    THDST
    Ieuw oké dan kom ik niet x]. Sorry maar ik heb iets tegen de oppersmurf van THDST. Zit een beetje in een midlife crisis als je het mij vraagt:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ghehe !!


    waarom komt TH nu niet ? dat is gemeen !! (huil)

    Mjaa,, ik kom niet .,


    ' niks is wat het zijn moet '

    hehe,
    een th fan party zonder th
    haha

    (...)Ieuw oké dan kom ik niet x]. Sorry maar ik heb iets tegen de oppersmurf van THDST. Zit een beetje in een midlife crisis als je het mij vraagt:Y)


    -plat- De oppersmurf x) Nee maa ik ga ook niet, moet nu al deze zaterdag naar een fan-meeting met van die gefreakte kindjes enzoo. Waarschijnlijk gaat dat één zwarte plek zijn omdat ze emo willen zijn --' En ik ga er tussenuit steken met mijn blauwe jeansbroek en flashy t-shirtjes x) Maar ik ga er eigenlijk zo alleen een beetje naartoe omdat het 1) in Antwerpen, dé leukste shopstad ever is en 2) ik dan een lieverd ga terugzien<3
    Btw: Veel plezier op die party =)

    Ik niet want ben een Belgske xD & ow als th niet komt zie je me zeker niet xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    -plat- De oppersmurf x) Nee maa ik ga ook niet, moet nu al deze zaterdag naar een fan-meeting met van die gefreakte kindjes enzoo. Waarschijnlijk gaat dat één zwarte plek zijn omdat ze emo willen zijn --' En ik ga er tussenuit steken met mijn blauwe jeansbroek en flashy t-shirtjes x) Maar ik ga er eigenlijk zo alleen een beetje naartoe omdat het 1) in Antwerpen, dé leukste shopstad ever is en 2) ik dan een lieverd ga terugzien<3
    Btw: Veel plezier op die party =)
    Nah ik ga dus echt niet xD, en antwerpen lijkt me inderdaad ook heel tof, mijn vriendinnetje woont daar in de buurt dus ik ga haar dwingen dat we een keer gaan winkelen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nah ik ga dus echt niet xD, en antwerpen lijkt me inderdaad ook heel tof, mijn vriendinnetje woont daar in de buurt dus ik ga haar dwingen dat we een keer gaan winkelen x]


    Ik woon eigenlijk ook in A'pen dus ik ben ook heel tof x) Njhaa in de uiterste hoek van de provincie A'pen toch =D Maar soit you don't care. Ik ga ook niet and and and wél naar die meeting waar ik me zo op verheug -joehoe- *sarcasm*

    (...)

    Ik woon eigenlijk ook in A'pen dus ik ben ook heel tof x) Njhaa in de uiterste hoek van de provincie A'pen toch =D Maar soit you don't care. Ik ga ook niet and and and wél naar die meeting waar ik me zo op verheug -joehoe- *sarcasm*
    Nou alvast have heel veel fun x]!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ieuw oké dan kom ik niet x]. Sorry maar ik heb iets tegen de oppersmurf van THDST. Zit een beetje in een midlife crisis als je het mij vraagt:Y)

    Zei is echt weird. o.o


    blame the bully.

    Groningen is me wat te ver..;


    Live for something or die for nothing