• zijn er hier toevallig nog mensen die ziek zijn, of niet naar school moeten, of gewoon brossen ?

    want ik ben ziek & ben een hele dag thuis & verveel me dood.

    zojaa, laat dan effe iets weten ofzo, kunnen we gezellig babbelen.


    I see sunset in your eyes

    Ik moet zometeen om 10:10 een nask toets maken van 80 minute o.o en daarna heb ik nog een boeken toets engels van 40 minuten.

    kmoet pas om kwart voor 11 op school zijn :'D

    Ik moet zometeen om 10:10 een nask toets maken van 80 minute o.o en daarna heb ik nog een boeken toets engels van 40 minuten.


    wat is een nask toets ? :D
    & succes met beide toetsen dan maar !


    I see sunset in your eyes

    Natuur Scheikundde



    dankje xD

    Natuur Scheikundde



    dankje xD


    oke met die natuur scheikunde heel veel succes.
    ik mis vandaag chemie & gisteren fysica x)

    dus ik heb geen scheikunde & natuur gehad ;D
    & ook geen bio, ges & aarderijkskunde


    I see sunset in your eyes

    kmoet pas om kwart voor 11 op school zijn :'D

    leuk leuk ;d


    I see sunset in your eyes

    Allemaal gemiste toetsen? o.o

    Ik was vorige week ziek, en toen heb ik 2 toetsen + een toets die ik al in zou halen, gemist xD

    Daarom dacht ik, ik ga nu maar wel naar school want deze week heb ik dus 6 repetieis o.o Maarja,, voel me nog niet helemaaaaal top.

    Allemaal gemiste toetsen? o.o

    Ik was vorige week ziek, en toen heb ik 2 toetsen + een toets die ik al in zou halen, gemist xD

    Daarom dacht ik, ik ga nu maar wel naar school want deze week heb ik dus 6 repetieis o.o Maarja,, voel me nog niet helemaaaaal top.

    ik zou het niet weten of we er toets van hebben gehad, ik ben al van maandag ziek, dusja.

    maar ik mis alle wetenschapsvakken en dat vind ik niet erg, want daar kan ik toch geen *** van.


    I see sunset in your eyes

    Ik ben al Hééél lang thuis en in het begin mocht ik geen TV of computer, vandaag is da dag dat ik terug op de computer mag! ik verveel me nu helemaal niet meer!


    Your Butt is Mine!

    ik hoef pas om half 2 nr sgool en mr 2 uurtjes dus ik gaa egt niej nr sgool daarvoor!


    love is dead and dead is love

    ik hoef pas om half 2 nr sgool en mr 2 uurtjes dus ik gaa egt niej nr sgool daarvoor!
    Gij kunt nog gaan xD ik mag het huis ni meer uit :O


    Your Butt is Mine!

    Ik ben ziek en ik moet morgen ook nog thuis blijven van m'n moeder .__.
    Ben al de hele week ziek


    I don't need words to feel those lips.

    Nou, ik was vorige week ziek, en ik moest vrijdag naar school.. En dat was dus te vroeg, en nu zit ik vanaf zondag met een ontsteking aan mijn ademhaling ding dus blijf ik deze week thuis, en wrs ook nog wat van volgende week..
    En ik verveel me verschrikkelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42