• Ik heb een vriendin, en ze heeft Ano. En ze zit op zoown site waar Ano patienten elkaar steunen om niks de eten, elk bot want uitsteekt ziet ze als een vetrol,En ze wil absoluut NIET naar zoown kliniek.. ze komt wellus logeren maar dan zitten wij met het eten. Mijn moeder weet dat ze dat heeft maar vind het heel erg moeilijk....
    En haar vriendje weet het ook niet, maar hij heeft wel WAT door, hij vraagt telkens waarom eet je niet? enzoow... Ze word gek, van het liegen allemaal ze kan er niet meer tegen, en daarom drinkt ze zelfs geen water meer omdat ze zo denkt: als ik nu heel veel afval, en als ik dan niet meer dik ben, hoef ik niet meer te liegen, en nu heeft ze al zoown 35 uur niks meer gegeten en ze eet nog steeds niks en ze sport zich kapot..
    Ze is overspannen en ik denk dat het binnenkort echt vreselijk voor haar word, want HAAr moeder weet het ook niet dat ze dat heeft maar ze is wel erg bezorgt, ze heeft mijn moeder gevraagd om niks te vertellen aan haar moeder , maar inze moeder zijn wel vriendinnen.. dus ze vind het nogal moeilijk...

    Sorry dat ik dit moest vertellle, en jullie zulle dit vast niet helemaal gelese hebbe fseu maar tog...
    Wat moet ik hier nou mee?

    TnQQ

    Und lees sommige reacties die ik heb geschreven ofsoww wel, want dat is soort vervolg waar ik nu ben.. [/ crying]


    --

    (...)

    Schat, die site heb ik allang bezocht, believe me, ut is echt vreselijk! een meisje had 30 uur niks gegeten en toen had ze NOG geen trek! en een ander meisje zei dat een appel per dag genoeg was, ut is egt niet normaal, en ik weet, ik ga dan denk ik tog maar met haar moeder praten want ik wis ook pas sins vandaag dat ze al 35 uur niks gegeten had...

    ik weet dat de site verschrikkelijk is >.<'
    daarom dat ik het zeg,de brief aan ana,is verschrikkelijk manipulerend en zou meisjes die niet willen afvallen ertoe kunnen aanzetten...
    daarom,ik ben er absoluut tegen,dus Aub zet hier geen links naar de site

    xx


    everybody needs a song.

    Jeetje, Wat heftig. Nou meid ik heb het zelf ook meegemaakt. Mijn vriendin dan. Het is best moeilijk om het tegen haar moeder te zeggen. I understand it. Als ik jou was zou ik eens met jouwn vriendin gaan praten. Want je moet het echt tegen haar moeder vertellen. Gaat ze dan niet naar zo'n kliniek fzoo? Maar ik vind het echt erg hoor.
    Sterkte ;)
    xje


    Shutupyourfuckinmouth.

    Jeetje, Wat heftig. Nou meid ik heb het zelf ook meegemaakt. Mijn vriendin dan. Het is best moeilijk om het tegen haar moeder te zeggen. I understand it. Als ik jou was zou ik eens met jouwn vriendin gaan praten. Want je moet het echt tegen haar moeder vertellen. Gaat ze dan niet naar zo'n kliniek fzoo? Maar ik vind het echt erg hoor.
    Sterkte ;)
    xje


    Ik zeg ook al dat ze naar een kliniek moet, maar ze is dan bang dat ze haar swingen om te eten.. ze haat eten.. iemand vroeg de oorzaak van haar probleem? Nou, ze heeft iets vreselijks meegemaakt, en iemand heeft haar zoown site gegeven, omdat ze prblemen had enz.. is ze maar mee gaan doen met die meiden..


    --

    Anorexia is echt een van de ergste ziektes die je kan krijgen, mede omdat het jezelf bent die je de agfrond in duwt =( ik schrik nog steeds verschrikkelijk als ik die pro ana dingen zie. iig veel succes & ik hoop dat het goed komt =)


    BAM!

    Praat met haar &alles.
    Geloof me, ik weet hoe je je voelt :]. Het is echt enorm klote als je vriendin zoiets heeft. Mischien moet je eens enorm tegen haar flippen? Dat ze er zo niet uitziet, en dat ze enorm lelijk word. & Dat soort dingen. Het zal hard zijn, maar misschien ziet ze DAN pas in hoe dom ze bezig is?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik heb ook op zo'n site gekeken,
    Eigenlijk krijg ik er alleen maar honger van :$.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik heb ook op zo'n site gekeken,
    Eigenlijk krijg ik er alleen maar honger van :$.


    Amen :Y)
    Ik ben een te grote vreetzak,
    maar anyway.
    Ik zou toch met die moeder praten..
    Er moét toch een oplossing zijn.


    Moof

    je moet het haar ouders egt vertellen, mijn bf is eraan gestorven omdat ik niets tegen dr ouders had gezegd, ze vroegen het aan mij en ik zei dat alles ok was terwijl ze ano had.
    Een klein maandje later belde haar ouders dat ze dood was, ik zweer het je, vertel het aan dr ouders! Anders gaat dit alles heel erg slegt aflopen!

    STERKTE!

    x


    Let's do this poo

    je moet het haar ouders egt vertellen, mijn bf is eraan gestorven omdat ik niets tegen dr ouders had gezegd, ze vroegen het aan mij en ik zei dat alles ok was terwijl ze ano had.
    Een klein maandje later belde haar ouders dat ze dood was, ik zweer het je, vertel het aan dr ouders! Anders gaat dit alles heel erg slegt aflopen!

    STERKTE!

    x


    WowW wat erg! Toen ik je bericht las raakte ik even in paniek... ik zou niet sonder haar kunne, en ook niet op me gewete wille hebbe dat ut segmaar lijkt alsof ut mijn schuld was.. Kga ut zeggen.. maar dan? Wat zal er dan gebeuren?


    --

    Het zou iderdaad handiger zijn moest haar moeder en vriendje het ook weten, liegen lost niets op en afvallen ookal helemaal niet, ze moet er met iemand over kunnen praten, zowel met jou als met een familielid, haar moeder dus onderandere, ze moet het ook niet tegen iedereen gaan zeggen ofso maar tegen een aantal mensen. Nog veel sterkte met je vriendin en ik weet het, dit was onzin ofso wat ik uitkraamde..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen mensen!

    Deze topic zal niet meer verder gaan..
    Ze is dood, gestorven, ze is er niet meer, vanmiddag, haar laatste uren zijn vandaag geslaagd. om alles even in ut kort te lesen, ik heb een stand alone gemaakt, : Mijn beste vriendin ben ik nu kwijt, miss willen jullie hem maken, reactie schrijven, of als jullie vragen hebben? Stel maar.


    --

    Ik walg van zulke sites.
    Hoe dan ook, zorg dat ze die sites niet meer bezoekt. Het is alleen maar meer aansporing tot Anorexia en de gevolgen daarvan zijn niet al te best. Helemaal niet, zelfs.
    Praat hier met een arts over, of iemand anders die alles hierover weet.
    Hoe raar het ook klinkt, je kunt er niks aan doen. Het is niet even een-twee-drie ze gaat weer eten.
    Veel sterkte.


    -

    Ik lees nu jou reacties.
    Is ze.. is ze overleden?! Hoe lang speelde dit al? Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
    Veel sterkte!


    -