• nou het zit dus zo...
    ik heb wat posters aan mn muur hangen (goh zou het xD) alleen ze laten steeds los en ik word er helemaal gek van:@ ze zitten met dubbelzijdig plakband vast omdat ik geen punaises *of hoe je dat ook schrijft xD maar jullie snappen wel dat ik t over die prik dingen heb hea xD* in mijn muur kan prikken.

    weten jullie nog een manier hoe ik mijn posters op moet hangen want dat plakband is niet zo'n groot succes...


    She said: I gotta find out for myself

    kneedgum
    teep
    ofsow??


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik had dat probleem eerst ook. Mijn muur is geverfd dus kan ik niet met gewoon plakband er over heen. Mijn vader heeft bij de karwei van die hele dikke stikkers meegenomen. van die stikkers waar je hakken voor de handoeken mee kan ophangen. en inmiddels hangen al mijn 114 posters nog aan de muur xD

    Ik had dat probleem eerst ook. Mijn muur is geverfd dus kan ik niet met gewoon plakband er over heen. Mijn vader heeft bij de karwei van die hele dikke stikkers meegenomen. van die stikkers waar je hakken voor de handoeken mee kan ophangen. en inmiddels hangen al mijn 114 posters nog aan de muur xD
    haha ja dat is een idee maar ik denk niet dat ik mn ouders zover krijg dat ik dat mag xD


    She said: I gotta find out for myself

    ik hang al mijn posters op met plakgum x']


    You're a star in heaven.

    Be happy, ik mag alleen posters op me deur ophangen-_-'
    Maar ik hang het waar ik het hangen kan:-P

    Euh, kneedgum ofzow? (enne op je deur blijft het overigens wel plakken)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Gewoon plakband? ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    buddie

    duimspijkers zijn anders geen haar beter -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.