• Ik heb soms dat ik gewoon zit en het maakt niet uit of het warm of koud is, en dan ineens gaat er zo'n schok door m'n rug. Echt vaag >.<


    Ufcurz..

    Volgensmij is dat heel normaal.Wat dat heb ik ook.

    Dus als jij het ook hebt is het normaal? xD
    Sorry niks aandehand hoor maar ik vond het vaag klinken ^-^


    Ufcurz..

    Ik had er net nog 1 XD


    Life is hard and then we die

    Dat heb ik ook weleens.
    Of dan lig ik in bed, een tijdje, een stuk of 10 minuten, lig ik na te denken en opeens veer ik helemaal op. :'S


    is dat niet zo dat je precies valt? dat heb ik soms, dan zit ik tss slapen en wakker zijn in en dan is het precies of ik val en dan ben ik klaarwakker --'


    You're a star in heaven.

    Weetjewat ik ook soms heb?
    Dan lig ik te slapen dan droom ik dat ik in een ravijn val ofzo en dan word ik net als ik aan het vallen ben wakker en dan POEF dan val ik op mijn bed van een grote hoogte (heb heel hoge kamer).
    Dat is ookal zoiets aparts o.o


    Ufcurz..

    haha !

    heb ik ook wel eens

    && dat is eng XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Geheh jah XD


    Ufcurz..

    Weetjewat ik ook soms heb?
    Dan lig ik te slapen dan droom ik dat ik in een ravijn val ofzo en dan word ik net als ik aan het vallen ben wakker en dan POEF dan val ik op mijn bed van een grote hoogte (heb heel hoge kamer).
    Dat is ookal zoiets aparts o.o


    Ohmygoodness! Vies vies vies vies vies! Daar hebk zo net een topic over gemaakt Ö

    Omg whaha zeker toevallig o_O


    Ufcurz..

    okeee dann... xD hahhahaha
    nee, maar ik weet niet, volges mij is dat gewoon een koude rilling ofzo:S terwijl ik als ik het heel erg koud heb, ik niet eens zo'n rilling krijg..
    maarja, wat 1 van die eerste reacties ook was; dat er dan een geest door je heen gaat..
    ik heb er ook wel eens over gehoord dat dat kan.
    ik weet niet, aan de ene kant heb ik ergens wel zo iets van; ja het zou misschien wel kunnen.
    maar aan de andere kant weer van; JAA DAAAAAAAG!!
    :p

    jha ik heb dat ook soms,ma als iemand dat dan ziet zien die u scheef aan,bevoorbeeld in de zomer,als je da hebt,denken die da je kouod hebt:8


    Love Me For Me And Not For Someone I Would Never Be <3

    Ik heb dat soms ook, irri x'D
    Soms is het gwn een rilling en soms een hele schok. Vind het wel grappig om bij iemand te zien. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik best wel vaak.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Waha hebk soms ook enzoo. Maar dat van die geest is helemaal niet waar, alleen die één of andere minkukkel heeft mijn zus dat wijgemaakt x)

    Dat van die geest klopt wel ^^
    Is een keertje op tv geweest, en is naar het schijnt wetenschappelijk bewezen. Vraag me niet hoe ze het hebben gedaan oÔ


    You have no idea of everything i've been through.

    Ow, dat is zo weird. :'D


    blame the bully.