• Wat vonden jullie van de TMF-Awards dit jaar? Ik persoonlijk vond ze vreselijk...Het kan gewoon niej dat Tokio hotel van Enrique Iglesias heeft verloren..Miss is er wel gesjoemeld met de Punten, want het was wel erug toevallig dat Enrique aanwezig was en toen ook won! Verder vond ik ook dat er te veel NL was....(typing:S

    heey naamgenoot.. ik heet ook liz, maar ik moest het afkorte, was al bezet ¬¬
    maar ik vond dat tmf awards sucked in vergelijking met de mtvawards die waren zo gaaf... tokio hotel, 30 seconds to mars, my chemical romance... zo veel beter dan al die nederlandse sterren. een paar waren er wel leuk mar ze hadden alleen enrique englesias en en nog een paar, niet veel soeps!
    MTV AWARDS WAS KEIVET.. lachen om een stoned amy winehouse en rocken op tokio hotel

    mtv awards kei tof : tokio hotel die overspoeld worden door water is gieren(hoera)(hoera)en MCR met teenagers (the Ghost of you is beter)

    mtv awards kei tof : tokio hotel die overspoeld worden door water is gieren(hoera)(hoera)en MCR met teenagers (the Ghost of you is beter)


    ik vond dat optreden echt GENIAAL!!!

    en ik vind the ghost of you eik minder XD

    ik vind mcr live alleen niet zo denderend...

    en ik moet het laatste half uur nog steeds kijken XD

    naja...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vond de tmf awards echt bagger, hallo, wie gelooft nou dat Enrique beter is dan Tokio Hotel, nou ik niet, het is echt niet eerrlijk gebeurd. Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat enrique daar wel was en TH niet, ik bedoel zeg nou zelf wat is er nou makkelijker om een artiest zijn award te geven als hij er is, ik vind het echt zwak hoor.

    xxx
    nana


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    ja, en waarschijnlijk wilde enrique niet komen als hij geen award kreeg... '-_- echt zwak!!

    naja...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vond de tmf awards echt bagger, hallo, wie gelooft nou dat Enrique beter is dan Tokio Hotel, nou ik niet, het is echt niet eerrlijk gebeurd. Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat enrique daar wel was en TH niet, ik bedoel zeg nou zelf wat is er nou makkelijker om een artiest zijn award te geven als hij er is, ik vind het echt zwak hoor.

    xxx
    nana


    Ja dat dacht ik ook alleen omdat tokio hotel er niet is.


    lz zei op 3 nov 2007 - 18:03:
    heey naamgenoot.. ik heet ook liz, maar ik moest het afkorte, was al bezet ¬¬
    maar ik vond dat tmf awards sucked in vergelijking met de mtvawards die waren zo gaaf... tokio hotel, 30 seconds to mars, my chemical romance... zo veel beter dan al die nederlandse sterren. een paar waren er wel leuk mar ze hadden alleen enrique englesias en en nog een paar, niet veel soeps!
    MTV AWARDS WAS KEIVET.. lachen om een stoned amy winehouse en rocken op tokio hotel


    KLOPT, IK VOND DAT OPTREDEN VAN TOKIO HOTEL ECHT GAAF TOEN DAT WATER UIT DE LUCHT KWAM VALLEN! EN DAT OPTREDEN VAN AVRIL WAS OOK HOT!

    XX HANNAH

    De awards waren dit jaar echt niet leuk.. het enigste leuke was het optreden van Within Temptation en op het laatste van die luitjes die Ruby zingen... vergeet steed hun naam x]... maar dat enrique van TH heeft gewonnen vind ik wel logisch... Enrique heeft veel meer fans in NL dan Tokio Hotel ookal hoor je de Enrique fans niet zo erg... Maar ik vind het wel jammer dat ze niet gewonnen hebben (A)

    (the Kaiser Chiefs (A) ;) hun zijn echt heilig!! _O_ Oh My God vin ik nog steeds helemaal gweeeeeeeldig!! :D) nou, ik was erbij, en als je de TH fans hoorde en hoe ze gilden bij Enrique.... dat scheelde toch wel een paar decibel howr (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    zo heten ze jah x] maar op de Tmf awards waren er maar een paar 1000 mensen en in NL zijn er een paar miljoen mensen die hebben gestemd... en trouwens.. er zijn ook artiesten die op hun site zetten dat je op hun moet stemmen bij een bepaalde award en als enrique dat heefd gedaan hebben er ook miljoenen mensen vanuit het buitenland gestemd :S

    ow god hier ben ik met men ozo late reactie
    maar kverveel me :P
    euhm de tmf-awards is belgie waren zot leuk(word maar jaloers ^^)
    toho heeft 4 awards gewonnen en bijna gans de zaal was gekomen voor toho!!
    was een héél leuk dag

    hbn ze geen award gekregen..? oeii. das errug!! ik was ook in tmf awards geweest,ma dan in belgië en ze hbn 4 awards! en ik hb tom's hand aangeraakt!! kmeen het! en die waren supper zacht!!!!

    Oh-God
    :') dan stond ik dicht by jou :')
    op de Tmf-Awards

    Ik vond het de stomste TMF-Awards ooit.EN wat Valerio zei vond ik al helemaal stom -.-

    Echt geweldig joh -sarcasme-

    En bám! Welkom terug bijna-vier-jaar-oud topic :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.