• AAAH ER IS IETS SUPERERGS IN MEN BUURT GEBEURD SUPERDICHT BIJ MIJ!!!!
    http://video.msn.com/?mkt=nl-be&playlist=videoByTag:tag:nlbe_dendermonde:ns:Gallery:mk:nl-be:vs:1&tab=g1232720999671
    (huil) zo erg
    & daar waar de dader in 'behandeling' was voor iets dat..IS PAL VOOR MIJN DEEEEEEUUURRR(huil)!!

    en ik heb dt ook gezien op de Duitse zender echt Engeland,Nederland,Duitsland,Frankrijk ZE WAREN HIER ALLEMAAL Ö!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omg, en dan val je stil omdat je niks weet te zeggen omdat dit gwn niet te verwoorden valt. O.o
    Woow...


    Tears are crashing out of my eyes

    Jaa,het is echt heel erg O.o
    een man heeft BABY'S doodgestoken,en het was niet perongeluk,hij heeft echt GESTOKEN om te DODEN Ö !
    het is volgens mij een psychopaat ofso...
    ik hoop dat hij levenslang krijgt,en niet een of andere strafvermindering omdat hij 'niet vatbaar was' of zoiets >.<'

    xx


    everybody needs a song.

    Jaah das echt verschrikkelijk, ik denk daar de hele tijd aan, hoe kunt ge nu zoiets doen Ö al die kleine kindjes neergestoken onder het bloed xO
    en die man is echt een creep, die was wit gesminkt met rood haar en zwarte ogen, vuile psygopaat!!


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    damn das erg.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Omg.. Ik was er echt van aangedaan. x3


    A. ikmisje.

    Ik heb het nieuws nog steeds niet gezien, maar ga het laatavond nieuws kijken.

    (...)
    Er zijn 3 kinderen en 2 volwassenen [weetnietzeker] vermoord in een kinderdag verblijf in Sint Gillis nogwat [lange naam]
    En de moordenaar is nog op de vlucht [voor zover ik weet]

    nee 2baby's en 1leidster zijn dood de andere babys zijn buiten levensgevaar (na de nodige operaties) in het ziekenhuis en mogen waarschijnlijk dit weekend naar huis. alleen 1kindj ligt nog in kritieke toestand samen met een andere leidster. maar de 3de leidster die ook in het zieknhuis lag is nu al veilig thuis.
    De dader wordt verhoord maar lacht zichzelf en de speurders steeds uit. HIj heeft ongeveer 5x een valse indentiteit gegeven mar naar tschijnt NAAR HET SCHIJNT dus ben niet zekr heeft hij zijn echte indeniteit ondertussn al bekend.

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    heb het ook gezien echt erg !!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    heb het ook gezien echt erg !!

    ikz ie niets anders op tv:S
    en als ik buitenkom is het ook geen pretje overal duitsers,fransmanne,hollanders, Belgische zenders met fototoestellen zo groot als kanonnen
    iederen is hier gewoon!
    HEEL DE WERELD WEET HET![/en nee das echt ni gelogen er hebben er zelfs mensen gezien van Japan dusja]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik had het van mijn vader gehoord.
    die vent is gewoon gek in zijn holle.
    ik vind het erg voor je dat je daar vlakbij woont,heb echt medelijde met jou.

    ik had het van mijn vader gehoord.
    die vent is gewoon gek in zijn holle.
    ik vind het erg voor je dat je daar vlakbij woont,heb echt medelijde met jou.

    thnQ (K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wat erg voor je, heb medelijde,
    ik hoop dat je er niet mee blijft zitten omdat het zo dichtbij is gebeurd


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Wat erg voor je, heb medelijde,
    ik hoop dat je er niet mee blijft zitten omdat het zo dichtbij is gebeurd

    Ik kom het wl te bove dnk ik de man ltn e toch nit meer los dus echt angst heb ik ni het ergste vint ik gwn dat hy er 2babys zijn gestorve. wat hebben zij hem nu in hemelsnaam misdaan?:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....