• Jolien heeft een trauma.
    En wat voor één!
    Als 4jarig drolletje kreeg het kleine meisje met de goudblonde pijpekrulletjes, genaamd Jolien, gaatjes in haar oren. Dolblij was ze met de schattige oorbelletjes die ze van haar moeder cadeau had gekregen!
    Maar, de pret was niet voor lang. Na enkele weekjes begonnen haar oortjes te ontsteken en groeiden de oorbelletjes gewoon in haar oren. Talloze nachten had ze zitten huilen van de pijn, maar uiteindelijk moesten de oorbelletjes ook echt uit haar oren verdwijnen. Een dokter heeft ze er zelfs moeten uitsnijden en dat was met veel gehuil van de kleine Jolien.
    Altijd heeft ze er een trauma aan over gehouden. Hoewel ze dolgraag weer oorbellen wilde, liet ze toch geen gaatjes schieten. Ze was te bang.
    Maar vandaag, beste mensen, is er een historisch moment geweest. Jolien's moeder heeft haar vandaag, op bijna 16jarige leeftijd, ongeveer gedwongen om oorbellen te laten schieten.
    Nee, eigenlijk is dat gelogen. Haar moeder had het voorgesteld wanneer ze een 5jarig drolletje zag zitten in een juwelierszaak, klaar om oorbelletjes te laten schieten. Het kleine meisje gaf geen kik wanneer de oorbelletejs in haar oren werden geschoten. Dat gaf Jolien toch de moed om de oorbellen te laten schieten, maar wanneer het zover was, moest het kleine meisje gewoon haar hand vasthouden omdat ze zo bang was.
    En nu, heeft Jolien weer oorbellen. Dankzij het 5jarig drolletje dat haar hand vasthield bij het schieten ervan.


    Dat heb ik ook gehad, een knopje bleef jarenlang in mijn oor zitten. Op een gegeven moment hebben we het er met heet water uitgehaald.
    Congratz though :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh.. Hoe lief vndat kleine meisje. :')


    A. ikmisje.

    hmm.. ik mocht niet.. mag nogsteeds niet.. "nee, dat mag je pas als je 16 bent" :S..
    (nog een jaartje :()
    nja.. komt dus doordat een jongen bij mijn zus op de creche aan haar oorbellen trok en ze zo uit haar oren scheurde..


    rawr! I'm a pirate

    cute ^^ Ik heb al héél vroeg oorbelletjes laten schieten & gelukkig zijn die niet in mu oor zelf gegroeid =P maar nu had ik dus wel een die erin begon te groeien Ö Heb die er maar snel uit gedaan :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right