• Ja we hadden het erover op zo'n hyve en de meeste zeiden van 'afmaken enzo' nou kijk dat gaat me wat te ver but oke.

    Over dat gillen als je een artiest ziet.
    Voorbeeld: toen Bring me The Horizon in NL was, en ze hadden zo'n signeersessie gaat zo'n kind daarna vet hard gillen.
    Voor 't filmpje zie:
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=3625


    Nu heb ik niets tegen meisjes die zich zo kleden ofzo en ga ze niet wemo noemen maar dat gillen |: Men.

    (...)
    Haha daar heb ik dan ook lol om xD Like actie vraagt reactie xD Al vind ik 't ergens wel zielig dat ze om wat gegil een stoot krijgenxD

    Nou meestal krijg iedereen een stoot daar niet van. Alleen als ze herkend worden een extra harde of worden ze in de pit geduwd. :')

    Ik erger mij daar dood aan ><
    Zoals een concert van TH, da ventje [/Ja Bill] wou iets zeggen maar denk maar niet dat je er iets kon van verstaan.
    Precies of je moet gaan gillen als iemand iets wilt zeggen; we weten allemaal dat het spreekt, je hoeft daar niet zo'n vreugde bij te hebben. Pot vol pitjes. :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Nou meestal krijg iedereen een stoot daar niet van. Alleen als ze herkend worden een extra harde of worden ze in de pit geduwd. :')

    Ahh zo, ja ik heb niet zo gek veel met pits enzo [/softie over here]
    En niet dat ik nou naar zoveel concerten ben geweest in mijn leventje fzeuxD. Maarjaa,,ik snap wel dat niet iedereen 'gilmachinetjes' op prijs kan stellen:P


    Why don't you break my heart

    M'n oren waren even de lul maar nu luister ik vrolijk Unter Null verder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vorig jaar januari was [bijna] iedereen teminste nog een beetje chill bij BMTH. Ik zou er nu ook niet meer heen gaan.


    blame the bully.