• Hij is echt niet normaal!
    Want vorige week vrijdag:
    Toen zaten we zoals gewoonlijk in de klas bij hem.En hij liet een muziekje horen.Maar we hoorden alleen maar gekraak.En toen gingen wij zeuren dat we geen muziek hoorden, dus hij die CD dr uit halen en afvegen.
    Omg! Met dat afvegen..Toen begon hij net te doen alsof hij zich zat in te zeepen onder de douchexD
    En ik viel bijna jankend van m'n stoel af x'D
    En toen zat hij aan een jongen van onze klas te zitten.En later ging hij piano spelen.En toen ging hij steeds heel pedoachtig naar mij kijken:S
    Die gast is echt helemaal knetter!Hebben jullie ook van die gestoorde docenten?


    Je bent nooit uitgeleerd.

    jaa ;p ook voor muziek! ik haat dat wijf ;p
    maar ook voor ak en ned en techniek en gym en economie xd


    Geen woorden, maar daden.

    jaa... onze wiskunde leraar is echt weird.... die is zoo eigenwijs...soms echt irri... en ze zegt dat als een opdr. niet goed is scheurt ze het blaadje uit je schrift en kan je de opdr. opnieuw maken..hoe erg...
    xx

    Jah egt een heleboel.. eentje lijkt homo.. maar hij heeft een vrouw en kinderen.. en als hij dan een verhaal gaat vertellen gaat hij op de tafel liggen alsof hij een model is.. en zow.. en een andere die kijkt in je shirt wanneer je een beetje open shirt aan hebt..

    en ook mijn muziek leraar is precies het zelfde als die van jou..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hihi, mijn muziekleraar [en geitaarlesmens] is wel gek. Maar dat is meestal wel grappig..
    En wij hebben iemand die helemaal van de kaart is voor NaSk. Die gast stikt, is eng, lijkt op een gorilla, en scheld mensen uit >.<'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wahah douchen met een CD =']
    I Luf onze muziek-docent. Hij is gewoon grappig type. xd Heb nu niet zo'n zin om alles te typen =3


    I live for the applause, you will die for it.

    WTG.. :|


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ja, leraar informatica :')


    Listen to what we're not saying..

    ieuw, wij hebben een mevrouw en
    die geeft ons altijd een steek,
    wel grappig!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Jaa, onze mentor doet een beetje gayig x'D Met sinterklaas zette hij zo'n sinterklaasliedje op en ging hij door het hele lokaal dansen x'D

    En nog eentje, die is wel grappig x'D Ik heb hem niet, maar een keertje kwam hij bij ons de klas binnen met een appel en toen zei ik zo stilletjes; ja en wij mogen niet eten in de les.. en blijkbaar had hij dat gehoord want hij zei zo 'ja stiekem weet ik dat niet' x'D

    Maar die leraar voor informatica is best wel chill =O Wij zitten elkaar elke keer te mailen tijdens de les en een keer betrapte hij me en toen opende ik dat ding waar we mee bezig waren en toen zei hij; 'oh je hebt het al gedaan nou dan is het goed' x'D


    a figment of your imagination

    ghehe.
    onze natuurkundeleraar is echt gek. ^^
    als je je werk afhebt mag je naar huis. en hij geeft altijd maar 5opgaven op dus dan ben je 10minuten bezig ofzo. ;D

    yep en ook muziek,
    hij is een ster in uitlullen
    hij lult egt iederreen uit =O
    zou hij wat mee moeten doen--'
    en doet ook altijd grappig enzo,

    een ding wat mij nog bijstaat van de vorige les was, dat hij zij IK KAN HEEL GOED AFTREKKEN
    [en daar bedoelte hij punten mee]
    en toen dacht hij 2 sec. na en toen zei hij vet droog NIET SCHEEF OPVATTEN
    en de klas lag dubbel om niets --'

    maar hij is zelfs zó grappig dat hij mij NSB'er noemde omdat ik halfduits ben HA-HA --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT