• Hallooo,
    Ik ga jullie iets heel interessants vertellen.
    Kennen jullie mijn topic over Dé Heks nog, mijn vervangster Nederlands? Zo niet, shame on you!
    Anyway, ze noemt me dus nog stééds Julie, maar dat is niet erg want ik ben met Redemption van naam veranderd dus heet ik nu wel degelijk Julie.
    Nederlands was dus altijd men beste vak, tot nu. Tot de wórtel kwam. Ja, allerlei namen hadden we voor haar verzonnen, maar sinds ze haar mooie oranje pakje showde, heet ze de wórtel. Ze wilde gewoon Laura nadoen met haar wortelpakje! Wat een wannebe. Laura's oranje haar is nog steeds mooier dan haar kleertjes. :'D
    Maar vandaag was erg. Ze vroeg me in het midden van de les; 'Julie, jij vind Nederlands precies niet zo'n leuk vak, hé?' Wat een leeghoofd, natuurlijk niet, sinds zij er is! Mijn antwoord; 'Nederlands was nochtans mijn lievelingsvak... Tot jij kwam.' Ja, daar werd ze niet zo gelukkig van. Achja, niet mijn probleem, ik zei het vriendelijk en eerlijk. Meer kan ze toch niet wensen? :Y)
    Maar dat is nog niet alles. Ik ben blond. Ja, blond. Niet dom, maar blond. Wat denk je dat de wortel zei? ><
    We waren dus bezig over sages, maar die lessen had ik gemist wegens ziekte dus ik had geen idee waarover ze het had. En dus ook niet waarover de gelezen sages gingen. Vraagt dat mens ineens: 'Julie, wat vind jij ervan?' Hoe bedoel je dom. 'Ik heb geen idee waarover je het hebt, ik was afwezig vorige keer', was mijn antwoord. Natuurlijk moest ze even kwaad met der ogen rollen. Dom mens.
    Dus met het volgende verhaal dat we bespraken, vraag ik aan Anouk waarover het ging. Draait dat mens zich kwaad naar ons om: 'JULIE, let op! En dan maar zeggen dat je geen idee hebt waarover het gaat!' Blabla. Zaagmens.
    Met het volgende verhaal, pas op hier komt het, vroeg ze aan Sam: 'Sam, kan jij ons vertellen waarover het verhaal ging?' Sam verteld dat dus. Draait de wortel zich naar mij om en zegt ze met een dom stemmetje: 'Snap je nu waarover het gaat, Julie?' Echt met zo'n stem van "Jij bent dom". Dankjewel. Heel de klas lach natuurlijk in een deuk van het lachen. Dacht mevrouw dat ze grappig was, lachten ze háár gewoon uit. Dat deelden we haar dan ook even vriendelijk mee en toen was ze zeer kwaad.
    Bij deze, mevrouw de wortel, IK BEN NIET DOM.

    (...)
    Tjaa, ze willen haar niet kwijt aangezien ze zeldzaam is. :'D
    Zeldzaam als in; er zijn weinig leekrachten te vinden die Duits én Nederlands geven. En aangezien degene die weg is gegaan beide vakken gaf, moesten ze zo iemand vinden. (:


    Haha, ik dacht al van; waarom willen ze zó'n leerkracht nu niet kwijt?
    Maar door de verdere uitleg snap ik het. ;D Zo vind je er inderdaad niet veel. Bij ons is er niet eens één leerkracht zo.