• eeeyy..
    Ik werk al maar ik wil graag nog een oppaskindje erbij, waarom? omdat ik wel iets meer geld wil verdienen maar niet met vakkenvullen..ik heb er zo'n haat aan eigenlijk maarja..
    Ik wil ook iets meer geld verdienen voor een scooter(moet alleen nog vragen of het mag) Ik heb namelijk iets aan mijn knieen en daardoor kan ik niet meer ver fietsen,,en omdat ik veel fiets wil ik dus een scooter voor 2 jaar..

    Maar daar hebben we het niet over, Ik wil graag oppassen maar ik weet niet hoe ik dat kan vinden, heb al op marktplaats gekeken maar ik vind daar niks, die zoeken alleen maar mensen tussen 18 en 20 jaar:S..
    Hebben jullie misscchien nog een site waar ik snel oppas kan vinden?
    Alvast bedankt:D
    xx(K)

    Kjk bij winkels, die hebben altijd zo'n bordje met gezocht en aangeboden. Staat soms ook wel iets op.
    Anders moet je naar een peuterspeelzaal of creche om te vragen of je een briefje mag ophangen daar om je verdiensten aan te bieden.


    Your make-up is terrible

    iewoll. haat aan kleine kinderen. (nerd)
    can't help you, sorry.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kjk bij winkels, die hebben altijd zo'n bordje met gezocht en aangeboden. Staat soms ook wel iets op.
    Anders moet je naar een peuterspeelzaal of creche om te vragen of je een briefje mag ophangen daar om je verdiensten aan te bieden.


    Dankjee<33