• Heey iedereen, ik moet het gewoon even kwijt .. dus schrijf ik het hier maar neer..

    Een vriendin van me kwam er achter dat iemand een idee van een verhaal van me heeft gepikt.. Het gaat over Nena.. En het maakt met niet zo zeer uit dat het 'afgekeken' is, want mijn verhaal is gewoon veel anders en inhoudsvoller (en beter .. sorry dat ik het zeg..) Maar toch.. de manier waarop ze nena beschrijft kwetst me ontzettend.. Ze kent haar niet eens en gebruikt haar alleen omdat ze Bill 'kent'.. Niemand kent Nena zoals ik haar ken.. en iedereen vind me nu heel idioot.. Maar ik bedoel hoe zou jij het vinden als je verhalen leest waarin bijv. Bill heel inhoudsloos is.. enhelemaal niet zo aardig.. en helemaal niet doet zoals die zelf is..

    ik vind dit echt fucking kut.. en voel me zelfs ergens gekwetst.. ik bedoel als je een verhaal jat.. doe het dan goed!?

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    daar heb je een punt

    een groot punt


    Live life limitless.

    Dus zij heeft jou verhaal gejat, en daar Bill inhoudsloos ingezet?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ehm kijk ik snap je frustratie enzo, maar wat bedoel je met "Niemand kent Nena zoals ik haar ken."? want dat snap ik niet helemaal. Maar natuurlijk is het kut dat je verhaal/verhaallijn gejat wordt. Misschien kun je er met de "jatter" over praten ofzo?

    xoxo


    Why don't you break my heart

    ze heeft het idee 'geleend'.. maar het gaat over Nena..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ehm kijk ik snap je frustratie enzo, maar wat bedoel je met "Niemand kent Nena zoals ik haar ken."? want dat snap ik niet helemaal. Maar natuurlijk is het kut dat je verhaal/verhaallijn gejat wordt. Misschien kun je er met de "jatter" over praten ofzo?

    xoxo


    Hoihoi.. nou kijk het is een lang verhaal en niemand zou het begrijpen maar dat doet er niet toe ;).. ze beweert het niet gedaan te hebben en zelfs een paar vriendinnen vna mij zijn super pist op haar geweest.. maar het ging heir even om mijn frustraties.. had niet eens verwacht dat er iemand zou reageren eigenlijk:P


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar wat ik ook niet snap is "niemand kent Nena zoals ik haar ken" (??) pardon?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik snap er niks van O.o gewoon met dat meisje praten en zeggen dat je, je gekwetst voelt. Luistert ze niet zet je, je vuist op.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je hebt helemaal gelijk!
    ik vind het nog steeds een verschrikkelijke kutstreek, alleen die je er zo weinig aan...
    nou ik heb het al gezegt maar het kan niet vaak genoegt gezegt worden, de jouwe is zoiezo 10000x beter
    waarheid, gevoel, liefde, kennis, en passie
    kirs je bent de beste!
    dikke kus(flower)

    maar ik wil haar niet verrot gaan schelden of weet ik wat.. en dat is trouwens al gebeurd door die twee vriendinne van mij.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt een kut actie. Ik heb een paar van jouw verhalen gelezen, kirsten. Ik vind dat ze je toch nite kunnen overtreffen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik bedoel, je geeft die mensen in je verhalen echt inhoud. Ik denk dat als je dat leent/pikt dat je dat moeilijk net zo mooi kan vertellen...


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    dat is waar maar byna alle quizlets lijken op elkaar
    kijk maar naar die th story's [oke ik heb er zelf ook een maar die gaat neit van verliefd,aan, gaat vreemd, toch niet want de foto's waren bewerkt, happy ending]
    dan bedoel ik niet dat ze niet goed zijn, maar toch..


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Das wel kut:S


    My fairytail stinks, does yours?

    iemand had ooit een quiz van mij op quizlet gekopïeert en die op schrei.nl gezet. Letterlijk! Woord voor woord! Daar was ik enorm kwaad om! Ik bedoel, zonder het te vragen of iets! Maar je moet zo denken, het is maar ene verhaal. er bestaan ergere dingen in het leven. Maar dat ze Bill inhoudsloos beschrijft, dat is ONVERGEEFLIJK x)
    sterkte dan maar.
    mara.x