• Yeaaah.
    Eindelijk heb ik een iPod gekocht.
    Een zwarte Classic en ik vind hem geweldig!
    Dankzij mijn verjaardag had ik net genoeg geld, maar ineens stegen de prijze weer, zodat ik niet genoeg geld meer had.
    Ik natuurlijk helemaal pissed, maar vandaag was er een promotie bij Media Markt.
    En nu heb ik hem en heb er meteen ook wat video's en een 500-tal nummers op gezet.
    - Trots -
    Wie onder jullie users heeft ook een iPod?


    leuk. ;D

    ik dacht dat er een topic ging komen over 'eindelijk noemt ze me geen julie meer' ofzo xD

    Ik niet, ik heb een namaak, ik maak dat ding toch zo weer stuk dus dan ga ik niet zo'n dure kopen hoor.

    Bij mij gaan zo'n dingen heel lang mee. :'D

    Ik heb een zwarte iPod Video.En ook nog zo'n oude iPod Nano,maar die gebruik ik bijna nooit meer.^^


    Cómo no te voy a querer..

    leuk. ;D

    ik dacht dat er een topic ging komen over 'eindelijk noemt ze me geen julie meer' ofzo xD

    Nah, doet ze nog steeds.
    Ze heeft dus letterlijk gezegd dat ze me niet moet!
    Moet ik eens een topic over aanmaken. :Y)

    (...)
    Bij mij gaan zo'n dingen heel lang mee. :'D

    Laat ik hem zo maar eens op de grond gooien. Als ik kwaad ben kan ik alles mollen. Behalve mijn laptop die i heilig.[/maar die ben ik ook al kwijt]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    leuk. ;D

    ik dacht dat er een topic ging komen over 'eindelijk noemt ze me geen julie meer' ofzo xD

    Haha, dat had ik eigenlijk ook verwacht. ;D

    (...)
    Laat ik hem zo maar eens op de grond gooien. Als ik kwaad ben kan ik alles mollen. Behalve mijn laptop die i heilig.[/maar die ben ik ook al kwijt]

    Aahw. <3
    Mijn computer is me ook heilig, maar die heb ik al wel een keertje gemold. ><
    Dat ding deed kut, vond ik. Moest ie maar niet zo traag zijn. :'D

    (...)
    Aahw. <3
    Mijn computer is me ook heilig, maar die heb ik al wel een keertje gemold. ><
    Dat ding deed kut, vond ik. Moest ie maar niet zo traag zijn. :'D

    Wat oneerlijk, weetjewel wat je doet, die computer is zo weerloos, die kan niets doen en dan trim jij hem in elkaar, nou weet ik ook hoe jij bent. Damn, dat had ik niet van je verwacht hoor Jolien. -Zeer teleurgesteld-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha Min Iopd Touche is Heilig geworde voor mij xD Ik kan alty op internet waar ik maar Wil :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Wat oneerlijk, weetjewel wat je doet, die computer is zo weerloos, die kan niets doen en dan trim jij hem in elkaar, nou weet ik ook hoe jij bent. Damn, dat had ik niet van je verwacht hoor Jolien. -Zeer teleurgesteld-

    Nou sorry, hoor.
    Die computer knalde wel degelijk terug met zijn onzichtbare handjes. ><

    Ik hb een iPod touch en hb 6 GB krijg zo Twilight erop en veder wat liedjes! I love it! (l)


    Tears are crashing out of my eyes

    Hoeveel kost zo'n ding, ofzo xd
    x.


    ok

    Hoeveel kost zo'n ding, ofzo xd
    x.

    Ik heb hem € 179 betaald, en dat was met heeeel veel korting. (:

    (...)
    Jaa, ik heb hem vol video's gepropt. Wild Child, Twilight, Juno, Step Up, Step Up 2, Disturbia, ...
    En die van 80 GB wilde ik eerst ook, waar die hadden ze niet. :'D
    -mondjevaltopen-
    -graaitnaarTwilightenWildChild-
    Hebben willen:'(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb de touch 18 GB
    (zit geloof ik net over de 1/2 GB heen XD)


    Be nyappy