• Wórtel is zó niet cool.
    Ja, weer een topic over dat fcukmens van een Nederlandse vervangleerkracht.
    Voor gedichtendag moesten we dus een gedichtje meebrengen, vandaag. Inderdaad, een dag te laat. Maar mevrouw Wórtel was gedichtendag gewoon vergeten.
    Toen zei ze maar dat iedereen vandaag een gedicht moest meebrengen en voordragen. Dit stond dan op punten. Als je zelf een gedicht schreef, kreeg je natuurlijk meer punten.
    Wat doe ik? Een gedicht schrijven. In het Néderlands, iets wat ik normaal nooit doe, maar speciaal voor school wilde ik het wel eens doen.
    Vandaag las ik het gedicht dus in de klas. Maar mevrouwtje geloofde niet dat ik het zelf geschreven had. Daar gingen mijn punten. Want natuurlijk vond ze het niet kunnen dat ik 'loog', en daarom kreeg ik een 0.
    Ik zal nog eens mijn best doen.
    Dankjewel.


    Wat een rotwijf.

    Ik ga haar in de fik steken ofzo.


    Stap naar je conrector ofso. Zeg dat je er kei veel moeite voor hebt gedaan en laat het hem lezen. Ze mag je dn geen 0 geven.

    Dát vind ik nou wel gemeen.
    Alsof leerlingen geen talent kunnen hebben.


    Your make-up is terrible

    O
    mijn
    god.

    OASIHFDOASIDHF

    IK WORD ZO BOOS VAN HAAR.
    arme Julla(huil).

    Godverdomme, ik zal der! Jezus van Nazareth. Doe jij zo je best moet zij het weer verpesten met der domme ideeën.

    IK ZAL DER.


    rules don't stop me

    o.0 omg. Ik haat dat WORTELPAKAAPJESMENSWIJF nu al, en ik ken die niet eens!o.0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    KILL THE BITCH !!


    We can only learn to love by loving.

    Omg Ö
    Ze gaf je een núl omdat jij zelf een gedicht had gemaakt maar zij dat niet geloofde?
    Man, ik zou weglopen van school ofzo.
    Dit is echt oneerlijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat een rotwijf.

    Ik ga haar in de fik steken ofzo.


    Stap naar je conrector ofso. Zeg dat je er kei veel moeite voor hebt gedaan en laat het hem lezen. Ze mag je dn geen 0 geven.

    Graag.

    She's boiling my blood (6)


    rules don't stop me

    She's boiling my blood (6)

    Same hier, Jolla. :'D

    Dat zou ik echt niet nemen, echt niet. Zoiets werd op het vmbo ook een ker gezegd omdat ik een werkstuk schreef in 'een taal die voor mensen van mijn leeftijd haast niet kon.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zou ik echt niet nemen, echt niet. Zoiets werd op het vmbo ook een ker gezegd omdat ik een werkstuk schreef in 'een taal die voor mensen van mijn leeftijd haast niet kon.'


    Dat had ik ook =O
    Alleen met geschiedenis-leraar snapte mij x]


    Your make-up is terrible

    Whoomygod Ô Al heb ik nog never nooit van d'r gehoord: Lijkt me zo'n kutwijf >,< Heb ik ook al voorgehad, maar niet vandaag. Want vandaag had ik vrijaf d= Maar uhmm... Ik haat dat mens nu al >,<


    Kyle It's Forever x3

    Dat is echt geen goede lerares ><

    Wij moesten ook eens een gedicht maken in het duits, voor duits natuurlijk. Voor een O V of G, ik flanste zo even een liefdes gedicht in mekaar (ik dicht nooit maarja, voor school zal het wel moeten) en toen hielp mijn moeder met vertalen. Vroeg de docent of ik het zelf geschreven had Ö :P

    Kan je niet naar je mentor stappen?


    blame the bully.

    wat een bitch. ik zou het er niet bij laten zitten hoor! ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.