• Wat is jullie grootste droom?
    Die van mij:
    Dat ik later een succesvol actrice wordt. Ja,ik weet zelf dat dat ook niet gaat lukken. Maar dromen zijn er om na te leven toch?


    Music is the new sex

    (...)
    Haha. We kunnen beter vragen; wie is er geen ramp in? (:

    Tja,dat kan ookx'D


    Music is the new sex

    (...)
    Haha. We kunnen beter vragen; wie is er geen ramp in? (:

    Ik ><'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Ik ><'!

    Girl, you're blessed. (: Ik wou dat ik het kon.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat ik gelukkig word :')
    En dat de jongen die ik leuk vind mij ook leuk vind.
    En dat ik later evenementenplanner kan worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Girl, you're blessed. (: Ik wou dat ik het kon.

    Ghehe, wel ik heb dan ook niet alles op alles voor wiskunde, maar mijn punten zijn wel goed.
    Een tip: gewoon veel oefenen en nieuwe leerstof meteen opschrijven. Ik ben dan niet goed in Frans, maar sinds ik deze tactiek erop uitspeel, gaat het al 'n beetje beter (:!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat ik gelukkig word :')
    En dat de jongen die ik leuk vind mij ook leuk vind.
    En dat ik later evenementenplanner kan worden.

    Mooie dromen. Ik hoop dat ze allemaal uitkomen.


    Music is the new sex

    (...)
    Ghehe, wel ik heb dan ook niet alles op alles voor wiskunde, maar mijn punten zijn wel goed.
    Een tip: gewoon veel oefenen en nieuwe leerstof meteen opschrijven. Ik ben dan niet goed in Frans, maar sinds ik deze tactiek erop uitspeel, gaat het al 'n beetje beter (:!

    Ik hoop dat het bij mij ook zal helpen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gezond zijn, succesvolle advocaat worden in het buitenland en natuurlijk Tom ontmoeten(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Gelukkig worden. [:

    Gezond zijn, succesvolle advocaat worden in het buitenland en natuurlijk Tom ontmoeten(H)

    Wil je advocaat worden? Hoe stoer^^


    Music is the new sex

    Hmm, ik ben er nog niet aan uit ^^
    Gewoon gelukkig worden lijkt mij voldoende.


    -

    Hmm, ik ben er nog niet aan uit ^^
    Gewoon gelukkig worden lijkt mij voldoende.

    Gelukkig worden is toch wat iedereen eigenlijk wil?


    Music is the new sex

    Lief, eigenlijk heb ik geen idee. Gelukkig worden is het enige dat ik nu kan verzinnen. En dan ik een goede opleiding krijg. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lief, eigenlijk heb ik geen idee. Gelukkig worden is het enige dat ik nu kan verzinnen. En dan ik een goede opleiding krijg. ^^

    Gelukkig worden is toch het belangrijkste wat er is?


    Music is the new sex

    OH JA, en dat ik later een mooie vrouw word. Dus geen lelijk mens ofzo. Like; slaat nergens op, maar daar ben ik bang voor. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.