• Wat is jullie grootste droom?
    Die van mij:
    Dat ik later een succesvol actrice wordt. Ja,ik weet zelf dat dat ook niet gaat lukken. Maar dromen zijn er om na te leven toch?


    Music is the new sex

    OH JA, en dat ik later een mooie vrouw word. Dus geen lelijk mens ofzo. Like; slaat nergens op, maar daar ben ik bang voor. x'D

    Ik zie het al voor me. Jij als zo'n lelijke vrouw van nog maar in de 20. Dat zou ook wel heel erg zijn. Nee,jij wordt een mooie vrouw:Y)


    Music is the new sex

    dat mijn boek aangesproken(dat mensen hem dus willen gaan lezen) word & dat lezers er iets van opsteken...

    xX
    heb jij dan een boek uitgegeven?.o.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil. Dat ik gelukkig word.
    Ik wil. Dat ik mijn echte soulmate vind.
    Ik wil. Dat al mijn dromen waarheid worden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat ik iets kan doen met muziek, tourmanager.


    It's all for you, my butterfly.

    voor jullie lijkt het misschien nogal dom, maar vr mij is het gwn mijn grootste droom.

    da 'k ooit voor àltijd bij mijn vriendin zou kunne zijn, dan zou mijn wereld perfect zijn; kheb écht niks méér nodig dan haar.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    voor jullie lijkt het misschien nogal dom, maar vr mij is het gwn mijn grootste droom.

    da 'k ooit voor àltijd bij mijn vriendin zou kunne zijn, dan zou mijn wereld perfect zijn; kheb écht niks méér nodig dan haar.

    Dat is toch een fantastische droom. Ik vind het niet dom. Ik vind het juist mooi. En ik hoop dat dat ook zo zou zijn voor jullie.


    Music is the new sex

    Ik heb zoveel dromen ^_^

    maar de beste is natuurlijk altijd dromen van een gelukkig leven ;)
    En dat is er ook een van ^_^


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    (...)
    Dat is toch een fantastische droom. Ik vind het niet dom. Ik vind het juist mooi. En ik hoop dat dat ook zo zou zijn voor jullie.
    ik bedoel dan ook letterlijk bij haar zijn hea... want ze woont heel erg ver en ik zie haar echt niet vaak [woensdag is 't al een maand geleden]
    en mijn droom is datk voor altijd bij haar zou kunnen zijn.. want ik mis haar echt voor dood :'[


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Later in amerika te gaan wonen en daar dan een leven op te bouwen en een job als styliste, visagiste of fotografe.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    kwee niej ik wil altijd alles worden!


    love is dead and dead is love

    Goeie vraag, stiekem droom ik ervan dat ik gitaar kan spelen.
    -grinnik-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)ik bedoel dan ook letterlijk bij haar zijn hea... want ze woont heel erg ver en ik zie haar echt niet vaak [woensdag is 't al een maand geleden]
    en mijn droom is datk voor altijd bij haar zou kunnen zijn.. want ik mis haar echt voor dood :'[

    Dat begrijp ik. En ik hoop voor jullie dat het ook echt gebeurd. Dat jullie later samen een toekomst op kunnen bouwen.


    Music is the new sex

    - Ik wil graag bekend schrijfster worden ^^
    - Ik wil gelukkig worden
    - En als het even meezit onafhankelijk zijn. Dat wil zeggen; een eigen baan hebben enzo. Zodat ik niet van de baan van mijn toekomstige vriend/man hoef te leven.

    - Ik wil graag bekend schrijfster worden ^^
    - Ik wil gelukkig worden
    - En als het even meezit onafhankelijk zijn. Dat wil zeggen; een eigen baan hebben enzo. Zodat ik niet van de baan van mijn toekomstige vriend/man hoef te leven.

    Ik hoop dat ik dan ooit een boek van jou in mijn handen krijg^^


    Music is the new sex