• Hee,
    Ik vraag me dus al heel lang iets af en misschien heeft één van jullie wel het antwoord op mijn vraag :'D.
    Op tv hoor je wel vaak tijdens de reclame:
    Niet tevreden, geld terug!
    Maar dat zette me aan het denken, wat nu als je bij een product, neem nu bij Activia's ofzo, allés op eet en daarna zegt dat het helemaal niet hielp tegen het opgeblazen gevoel? Wat dan? Gaan ze je dan écht al je geld terug geven ervoor? Dan kan je toch telkens dingen kopen en zeggen dat je niet tevreden bent? :o

    x.


    Tanya is de beste.

    Ja best wel he 0.o


    Life is hard and then we die

    heb er net zoals jou over nagedacht.. Volgens mij zeggen ze dat gewoon om te kunnen verkopen.


    -

    Geen idee. 8D

    Ik zou het niet weten ö


    Listen to what we're not saying..

    Maar je moet zo u kassabonnetje ofzoiets opsturen en dan sturen ze zo u geld ofzoiets terug, zegt mijn mama, maar dan ben je zowiezo al dat geld terug kwijt aan de verzendigskosten, zegt mijn mama toch (:

    heb er net zoals jou over nagedacht.. Volgens mij zeggen ze dat gewoon om te kunnen verkopen.

    Ja, maar dan nog? Dan kan je toch een klacht indienen tégen die reclame? Ik bedoel maar, het zeggen en dan het niet eens doen. Ik vat dat dus écht niet he.


    Tanya is de beste.

    Heb het mij al lang afgevraagd, want je kan gewoon zeggen dat je het niet goed vindt.
    Mar geen idee eigenlijk :S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgens mij doen ze dat wel hoor^^'
    Dat zijn zo'n grote bedrijven die echt niet failliet gaan als ze een iemand zijn geld teruggeven, bovendien scheelt het ze een hoop gezeik^^'
    Mijn moeder is vorig jaar met onze tent teruggegaan naar de decathlon, want mijn zus had hem meegenomen naar pinkpop en toen was een stang gebroken. Toen mijn moeder daar kwam en ze het bonnetje enzo kon laten zien kreeg ze meteen een hele nieuwe:')


    If you want me to listen, whisper...

    Dat vraag ik me ook al tijden af. =o
    Daar gaan mensen sowieso van profiteren dan.

    ik denk, dat je dan nog alle benniegies moet hebben en het is gewoon een naaistreek want geloof me net zoo als folder snel verdient.. echtn iet die mensen zijn centenN***kers.. want 5 euro voor zoo een 5 uur rond lopen in dikke wind kracht 6? uu nee


    Some angels have no wings.

    Ik vraag mij dat ook altijd af maar ik denk wel dat daar veel regels over bestaan, zodat ze zulke dingen kunnen voorkomen.

    Ik vraag mij dat ook altijd af maar ik denk wel dat daar veel regels over bestaan, zodat ze zulke dingen kunnen voorkomen.

    Ja, misschien wel.
    Hahaha. Misschien moet ik dat is uittesten ofzo. Iets kopen waarvan ik zeker weet dat er zo een reclame bestaat en dan alles op eten en zeggen dat ik niet tevreden ben en dat ik mijn geld terug wil.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ja, misschien wel.
    Hahaha. Misschien moet ik dat is uittesten ofzo. Iets kopen waarvan ik zeker weet dat er zo een reclame bestaat en dan alles op eten en zeggen dat ik niet tevreden ben en dat ik mijn geld terug wil.


    Hahahaha XD laat mij weten hoe het afloopt :P

    Dat vraag ik me ook altijd af. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat hebben wij bij economie nu, mss zeggen ze op de TV wel wat anders dan er in die voorwaarden staat ofzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42