• Goed ik kan het zelf niet stoppen en ik raak er ontzettend van in de war. Ik ben dus verliefd op een jongen,maar ik droom altijd over zijn beste vriend! Dat ik met hem zoen enzo en gewoon dat soort dingen,hoe kan het dat ik dat bij de beste vriend van hem heb? Ik ben toch niet op hem verliefd?..

    Ik droom over mijn ex terwijl ik en vriendje heb. En ik geloof dat ik veliefd ben op mijn ex. Dus, het zou kunnen.


    Life is hard and then we die

    Ik droom over Edward.. TErwijl ik totaal geen Fan ben xD De meeste Dromen zijn bedrog! xD


    Your Butt is Mine!

    ik droom vaak over een jonge.. die ik niet eens ken ^_-


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je dromen kan je niet kiezen. Ik droom soms over mensen die ik niet ken, of over mensen die ik wél ken maar niets van moet hebben. Veranderen kan niet, misschien komt je droom ooit waar zonder het te beseffen.


    -

    mijn bf zegt altijd dat je dromen je toekomst zijn..dus misschien vind je hem later wel leuk!?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dat heb ik vroeger wel gehad, nu gelukkig niet meer. :3

    Dromen zijn eigenlijk vaak vervormde realiteit. Dus volgens mij als je over zijn beste vriend droomt zeg het ook dat je aan hem denkt.

    Dromen laten vaak zien wat je bezighoudt, zelfs als je je dat niet echt realiseert. Waarschijnlijk ben je toch meer in deze jongen geïnteresseerd dan je tegenover jezelf wil toegeven.
    Veel succes, volg je gevoel ;)

    Ik heb 1 keer gedroomd over m'n maatschappijleraar maar het is een droom wat ik gedroomd had zou ik in t echt niet willen, misschien geld dat ook voor jou?
    je kan t nu eenmaal niet sturen.


    It's heavy but you are not the only one

    heb ik ook gehad : D


    Some people make the world special just by being in it

    geen idee =D
    wait and see ^^


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    haha dies goed... !!! xd


    ...

    Ik heb een vriend, maar ik droom altijd over de vriend van me broerxD

    Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik met iemand zoende die ik in het echt voor geen 99999 miljoen zou willen zoenen, als ik jou was zou ik me er neit te veel druk om maken ;)

    Ik heb een vriend, maar ik droom altijd over de vriend van me broerxD

    Ik heb al een vaag vermoede wie. Het begint zeker met de 'I' ?