• Ja, dat is vandaag, ofterwel, 1 Februari. Ik ben twaalf jaar geworden.
    Heb een nieuwe pc gehad. ;]
    Maar dat terzijde, het is de eerste keer zonder mijn vader.
    Zo.. zo anders..

    Sorry, dit moest ik even kwijt.


    -

    nogmaal gefeliciteerd.

    Ergens snap ik wel wat je bedoel met: Zo.. zo anders.. Vorig jaar had ik ook mijn eerste verjaardag zonder mijn opa (oké iets anders dan vader). Ik vond het zo vreemd, 'zijn' stoel bleef leeg, helaas.


    I am an idiot, I move.

    Heey es,

    Het is inderdaad vreemd, en behoorlijk pijnlijk ook. Toch wens ik je een prachtige verjaardig. Ik heb er spijt van dat ik mijn eerste verjaardag zonder mijn vader zo verknalt heb.. ik werd nog wel 18, wel te verstaan. Maak er alsjeblieft een mooie dag van!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gefeliciteerd! ;]
    & Sterkte
    <3

    Maak er een mooie dag van!
    Gefeliciteerd meid .<3

    En sterkte! (flower)

    probeer een een leuke en mooie dag vn te maken. en Sterkte. (flower) x3


    A. ikmisje.

    Happy B-Day!
    &
    Veel sterkte


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gefeliciteerd
    En ookal is het zo anders zonder je vader, maak een feestje van je verjaardag

    Heb der net ook een topic over gemaakt dat je jarig bentxD

    Maar je vader wilt juist dat je een leuke verjaardag hebt.
    Zonder verdriet.
    MAAR TOCH

    Gefeliciteert

    Maak er een leuke dag van, hij wilde vast niet dat je hier zo'n baaldag van maakte. Hij is trots op je, dat weet ik zeker.
    Nogmaals gefeliciteerd hun <3


    ok

    Gefeliciteerd!

    &Veel Sterkte <3


    Listen to what we're not saying..

    gefeliciteerd!
    en succes, ik weet zeker dat hij zelf ook wou dat hij er bij was, maar dat is hij ook half, hij zit in je hart toch? dan is hij er ook deels bij.


    Better to leave than to be gone.


    Gefeliciteerd,
    hij is bij je, in je hart & herinneringen. Maak er wat moois van, meisje. <3

    Gefeliciteerd en probeer maar te genieten van je dagje. Hij zou niets liever gewild hebben! =]
    x.


    Tanya is de beste.

    Happy B-DAY!:D ook al is je vader niet lichamelijk bij je, hij zit in je hart. En ik weet bijna zeker dat hij over je waakt.(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Honey <3

    Gefeliciteerd. Meid het is goed dat je aan hem denkt dan is het net alsof hij er toch bij is. Het is zwaar dat begrijp ik. Maar sta er niet te veel bij stil. Maak er gewoon een leuke dag van. Hij is bij je in je hart en herinneringen. Van mij krijg jij een kusje en een knuffel voor je verjaardag <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.