• Ja, dat is vandaag, ofterwel, 1 Februari. Ik ben twaalf jaar geworden.
    Heb een nieuwe pc gehad. ;]
    Maar dat terzijde, het is de eerste keer zonder mijn vader.
    Zo.. zo anders..

    Sorry, dit moest ik even kwijt.


    -

    Gelukkige verjaardag! x.
    En sterkte, probeer er toch maar een leuke dag van te maken. Dat zou je vader ook gewild hebben. (:

    gefeliciteerd. :3
    hoe moeilijk t ook is, maak er een mooie dag van. dat zou hij t liefst zien.

    Heey es,

    Het is inderdaad vreemd, en behoorlijk pijnlijk ook. Toch wens ik je een prachtige verjaardig. Ik heb er spijt van dat ik mijn eerste verjaardag zonder mijn vader zo verknalt heb.. ik werd nog wel 18, wel te verstaan. Maak er alsjeblieft een mooie dag van!

    x.


    Dankjewel schat.


    -

    Ik weet hoe het voelt... en dat klinkt vast van; ja, dat zegt iedereen. Maar eigenlijk...
    Maar, ik weet het wel. Mijn vader is nu even denken.. 3 jaar geleden overleden. Ik was vlak daarna jarig, ik vond het verschrikkelijk zonder hem. X_X en nog steeds, vind ik m'n verjaardag een heel stuk minder zonder hem.

    Toch, gefeliciteerd<3


    xx


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Maak er een leuke dag van, hij wilde vast niet dat je hier zo'n baaldag van maakte. Hij is trots op je, dat weet ik zeker.
    Nogmaals gefeliciteerd hun <3



    Danke lieverd <33


    -

    Ik weet hoe het voelt... en dat klinkt vast van; ja, dat zegt iedereen. Maar eigenlijk...
    Maar, ik weet het wel. Mijn vader is nu even denken.. 3 jaar geleden overleden. Ik was vlak daarna jarig, ik vond het verschrikkelijk zonder hem. X_X en nog steeds, vind ik m'n verjaardag een heel stuk minder zonder hem.

    Toch, gefeliciteerd<3


    xx


    Bedankt :3


    -

    Honey <3

    Gefeliciteerd. Meid het is goed dat je aan hem denkt dan is het net alsof hij er toch bij is. Het is zwaar dat begrijp ik. Maar sta er niet te veel bij stil. Maak er gewoon een leuke dag van. Hij is bij je in je hart en herinneringen. Van mij krijg jij een kusje en een knuffel voor je verjaardag <3


    En jij krijgt een dikke kus en knuffel terug.
    Lief van je.
    Ik hou van jou schat.


    -

    gefeliciteerd meisje
    your dad is watching over you and he wants that you have a great birthday.(flower)


    -nerd-

    gefeliciteerd. hmm ikw eet niet wat er met je vader is, maar jmmr dat hij eer niet bij is meisje =) nog fijne verjaardag verder

    Bedankt beiden boven mij ^^


    -

    (...)

    En jij krijgt een dikke kus en knuffel terug.
    Lief van je.
    Ik hou van jou schat.

    Honey <3
    Ik weet zeker dat je vader trots op je is!
    Ookal mis je hem zo erg. Hij wou zeker dat je er een fijne dag van maakte. Je weet dat ie bij je is. En ik vind het goed dat je je sterk houd <3 -geeft kusje en knuffel- ik hou van jou <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Honey <3
    Ik weet zeker dat je vader trots op je is!
    Ookal mis je hem zo erg. Hij wou zeker dat je er een fijne dag van maakte. Je weet dat ie bij je is. En ik vind het goed dat je je sterk houd <3 -geeft kusje en knuffel- ik hou van jou <3


    Ik ben het met je eens.
    Hij ziet me nu wel, hoop ik.


    -