• Je hebt het 'TH=Hot-club' topic vast wel gelezen? Goh, ik mag daar mijn mening nieteens geven.
    Lees maar na. Ik heb gewoon mijn mening genoemd, en daar wordt op gereageerd. Vervolgens gaan der meerderen tegen mij lopen te zeiken.
    Sorry, ik erger me hier echt aan. Ik ga geen namen noemen, zo ben ik niet, diegene voelen zich zelf wel aangesproken.
    Is het nu dan ook verboden je mening te geven or something?


    -

    tja, soms is het wel grappig om te lezen. Ze vragen om je mening, geef je die krijg je comentaar!>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja inderdaad.


    -

    hoe wist ik toch dat dit over mij ging xD
    en ik heb NIET gezegd dat je niet je mening mocht geve ma je hebt gewn niet eens respect voor onze mening!

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nou, als ze niet tegen jou mening kunnen zijn ze fucking zielig bezig ja!


    Some people make the world special just by being in it

    ach man, daar mot je een kilometer of 10 boven staan. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hm, hier kan je een lange discussie over houden.
    Maar, ik vind gewoon.. als je Tokio Hotel niet leuk vind of haat of wáthever, bemoei je dan gewoon niet met die fans.
    Doe ik ook niet, en heb ook geen problemen met de fans dus. No Problemo.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    i agree with u.. als ik iets zeg waar andere het weer niet mee eens zijn krijg je gelijk mensen achter je aan >.<. I mean, Menig==Menig.


    I'll Dry the tears You Hide :3

    hoe wist ik toch dat dit over mij ging xD
    en ik heb NIET gezegd dat je niet je mening mocht geve ma je hebt gewn niet eens respect voor onze mening!

    Xx


    Ik ga hier niet op in.
    Als ik had getypt wat ik nu wil zeggen of wat ik nu denk, dan was ik allang geband.


    -

    Hm, hier kan je een lange discussie over houden.
    Maar, ik vind gewoon.. als je Tokio Hotel niet leuk vind of haat of wáthever, bemoei je dan gewoon niet met die fans.
    Doe ik ook niet, en heb ook geen problemen met de fans dus. No Problemo.


    'Je hebt wel gelijk. Maar tegenwoordig is een mening ook verboden ofzo.


    -

    Meid, je hebt gelijk sommige fans gaan over. Daarom ben ik geen fan meer ;giggle; Elke meing moet gerespecteerd worden en je moet er niet om af gezeken worden omdat je mening iets zegt over wie jij bent en hoe je denkt en dat iets speciaals is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ik ga hier niet op in.
    Als ik had getypt wat ik nu wil zeggen of wat ik nu denk, dan was ik allang geband.

    Maar je gaat er wel op in XD
    omg kijk meid ik hou het simpel en kort denk over mij wat je wil dat doe ik ook over jou laat mij en de andere die je niet afkunt en zoek geen ruzie dat doe ik ook niet & nog een happy leven xD Tschüs(doeg)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als hier om je mening gevraagd wordt, krijg je commentaar erop als antwoord. Sommigen begrijpen de betekenis van 'iemands mening accepteren en respecteren' blijkbaar niet. En dat is niet alleen bij TH-fans, zo zijn er nog en zullen er altijd blijven.


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Maar je gaat er wel op in XD
    omg kijk meid ik hou het simpel en kort denk over mij wat je wil dat doe ik ook over jou laat mij en de andere die je niet afkunt en zoek geen ruzie dat doe ik ook niet & nog een happy leven xD Tschüs(doeg)
    Xx



    Ik bepaal zelf of mijn leven fijn wordt of niet.


    -

    Kan hier niet zo'n bemiddelaar tussen komen? Ben een beetje sjaggie aan het worden.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Weet je, jij wilt respect, respect moet je verdienen door respect te geven, leer eerst dat én dan kom je nog maar eens terug voor respect! Dat krijg je niet zomaar!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson