• ja wat vinden/roepen/roddelen ze allemaal over jou?

    ik wordt dus emo genoemd --',En dan roepen ze van moet je jezelf niet snijden? egt gewoon zielig die kinderen die dat zeggen. De nieuwste roddel is dat ik met mn BF zou hebben =='
    alleen omdat we close zijn O.o, Like hallo, iedereen is tog close met zn BF :S, Anders is het je BF niet ><, En daarbij zijn we beide NIET lesbisch, En heeft zij een VRIENDJE, en dat weet ook de hele school^^

    maarja wat roepen ze allemaal over jou?(flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat ze zeggen dat ik gothic ben omdat ik toevallig een keer veel zwart droeg.
    Kom op hé hoezo zielig¬¬


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ze zeggen telkens: Ben je Gothic?
    Omdat ik vaak zwart draag en het mooi vind en ze denken dat ik met een jongen verkering heb omdat ik daar altijd mee lach en grapjes uit haal --'

    Nou mijn klas is niet zo dat ze 'emo' tegen me zeggen. Maar ze weten wel dat ik 'anders' ben. Laatst zei ik tegen een vriend van mij,ik ga me haar verfen,toen zei zo'n jongen zwart of paars zeker? Dus ze hebben wel een bepaald beeld van me.


    ik zou veel liever hebben dat ze me als Alto zagen.
    ik bedoel dát ben ik OOk


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Alleen als ik te laat kom zeggen ze vaak "Dacht je dat we wiskunde hadden?" Dat is het.


    Life is hard and then we die

    Waarschijnlijk dat ik er niet uit zie, en dat ik nogal nerdig over kom ofzo.
    Whatever.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze lachen met mijn kleine gestalte. En sommigen noemen me daarom ook dutske. >_< En soms zijn ze ook aan het zeiken dat ik teveel met mijn gsm bezig ben. Maar ik moet nu eenmaal mijn sociale contacten onderhouden. ;D Al krijg ik meestal enkel goede commentaar. Onze klas is niet zo van het slechte commentaar geven. :}

    Bij ons roepen ze eigenlijk niks. (gelukkig) Wij zijn nogal een tamelijk hechte klas waarbij iedereen wel overeen komt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niks n_n

    in mijn oude klas werd ik wel uitgescholden maar hier niet meer


    We can only learn to love by loving.

    Whaha, vandaag vroeg zo'n gassie aan me wat ik aan het luisteren was, ik zei Metro Station, hij keek me raar aan en zei
    Zal wel zoiets zijn *Begon te "schreeuwen"*


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ze lachen met mijn kleine gestalte. En sommigen noemen me daarom ook dutske. >_< En soms zijn ze ook aan het zeiken dat ik teveel met mijn gsm bezig ben. Maar ik moet nu eenmaal mijn sociale contacten onderhouden. ;D Al krijg ik meestal enkel goede commentaar. Onze klas is niet zo van het slechte commentaar geven. :}

    hah Isaa. :'D mij plagen ze ook. :Y) en ze noemen me schattie of kindje of weetikveel. x'D wij twee mini's man. (nerd)
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krijg meestal commentaar over me heen over de bands waar ik naar luister. --'
    Lastig.

    Ze lachen met mijn kleine gestalte. En sommigen noemen me daarom ook dutske. >_< En soms zijn ze ook aan het zeiken dat ik teveel met mijn gsm bezig ben. Maar ik moet nu eenmaal mijn sociale contacten onderhouden. ;D Al krijg ik meestal enkel goede commentaar. Onze klas is niet zo van het slechte commentaar geven. :}

    Jij smst ook veel te veel tijdens de lessen x'd

    Achjoh. Myn klasgenootjes vallen mee. Alleen myn bf (jongen) zegt de hele tyd 'You're emo, Roóóóóse' x'D Maar da's gewoon voor de grap. Maar 1e klassertjes zyn irritant. Die noemen my 'Gothic' --'
    Like, 1e klassertjes moeten wel een béétje normaal doen tegenover 2e klassers die haast 2x zo groot zyn als zy.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wat een f*cking bende losers zeg!
    jah srr moest er uit ^^'

    mjaa bij mij zeggen ze denkik niks.. of dan achter mijn rug.. Ik ben nogal de stille in de klas soms dus ja..


    VIP - Very Important Penguin

    bij mij roepen ze niet echt iets naar me toe, maar dat komt denk ik omdat ik nogal kan uitschieten als je me echt pissig krijgt(A) er is eens een keertje geweest dat er een kleine ruzie was tussen mijn cursh en een vriend van me, maar dat is dan ook alles..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.