• Een vriendin van mij is helemaal verliefd op een jongen en had 7 december een jaar met 'em verkering. Ze is echt helemaal gek op hem! En nu krijg ik net te horen dat het uit is, en ze wil maar niet zeggen waarom! Ze zegt de hele tijd leg ik je later wel uit en het is beter zo. Ik raak hier helemaal gefrustreerd van! Want ze zei ook dat ze nog verliefd op hem is dus ik sta op het punt om hem verot te schelden ookal weet ik niet wat er gebeurd is..

    Zo stom van je vriedin dat ze je het niet wil zeggen!
    zou ik nog effe wachten om die jongen voor rot te schelden als je niet weet wat er gebeurt is


    For once I want to be the car crash.

    Zo stom van je vriedin dat ze je het niet wil zeggen!

    waarschijnlijk zit ze nog in de fase dat ze het moet verwerken.
    Anyways, wees een schouder voor haar als ze dat nodig heeft en bemoei je niet met hun relatie. Klinkt hard, maar ik zou hem niet uitschelden.

    Vervelend dat ze het je niet wil vertellen. Vraag het anders aan die jongen?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das echt kut voor der ;).
    Tay ckuur.. aaagh als tay dat is, vin k het echt zwaar kut voor der ;)

    Idd,
    Vraag het aan de jongen.


    It's not the same without you.

    zeker niet uit gaan schelden. misschien kwetst dat je vriendin ook!
    iig, sterkte enzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Laat het even rusten. Ze zal het vanzelf wel zeggen wanneer de tijd rijp is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat het even rusten. Ze zal het vanzelf wel zeggen wanneer de tijd rijp is.

    Idd. Dat ze het niet zegt, heeft vast een heel goede reden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zou der even laten, ze moet het eerst zelf ook kunnen aanvaarden dat ze niet meer met die jongen is, steun haar, wees een afleiding voor haar, mensen aanvaardden beter als ze zien dat er nog andere dingen zijn, laat haar zien dat ze na die jongen niet meer alleen is, dat jij er nog voor haar bent, na een tijdje zegt ze het je vanzelf, maar ik zeg het maar, maar ik zou die jongen niet gaan uitschelden, behalve als die der nou bedrogen heeft ofzu, dan zou ik ook loeiend kwaad op hem zijn ;D

    Ik ken hem.. mijn vriend maakte het ook na 14 maanden uit. Voor een ander. Misschien is zij wel vreemdgegaan en durft ze het niet te zeggen ofzo?


    Life is hard and then we die

    Zo stom van je vriedin dat ze je het niet wil zeggen!
    zou ik nog effe wachten om die jongen voor rot te schelden als je niet weet wat er gebeurt is


    inderdaad.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    als het je beste vrindin is vind ik het een beetje raar als ze het niet zegt:S
    want waarom is het anders je beste vriendin als ze toch nix zegt:S
    dat had ik laatst ook maar ze heft het me een paar min later wel gezegt anders was ze me kwijt!!

    Stom dat ze het niet zegt, echte vriendinnen moeten dat toch bij elkaar kwijt kunnen?


    I don't need words to feel those lips.

    Let's go lesbian ^,^


    Wie du mir, so ich dir.

    Oké nu even een fatsoenlijke reactie.. Uhm.. misschien is die jongen wel verliefd op een ander.. Jou perhaps.. en wil ze het daar nu niet over hebben. Of ze wil er gewoon nog niet over praten. En ik zou iemand niet verot gaan schelden als jij niet de persoon was in kwestie waarvan de relatie was.. als ik jou was.. Want ja het is een vriendin van jou, maar botgezegd gaat het je vrijwel weinig aan of hij het uitmaakt en waarom. Natuurlijk gaat dat jou wel aan, maar daar hoef je hem niet om verrot te schelden. Als hij een klootzak is weet hij dat waarschijnlijk zelf ook wel.


    Wie du mir, so ich dir.