• Der is zo'n jongen die ik meer dan een jaar ken en ik mag hem echt verrot schelden en dan vindt hij het niet erg, maar als iemand anders dat doet wordt hij pissed. Ik zeg altijd voor de gein Homo tegen hem, omdat hij soms een beetje gay doet(ik heb niks tegen homo's DON'T KICK ME!) en dat ik hem haat enz. En toen mijn BF tegen hem Homo zei, was hij pissed(oké, ze kent hem minder lang).
    En voor het laatst zei ik zo tegen hem dat ik hem niet haat, maar dat ik dat tegen iedereen zeg en ik NEVER iemand zal haten. En dat begreep hij, maar hij praat nog steeds niet tegen mijn BF.

    En nu zegt iedereen dat ik "privileges" heb haha :'D. Anyways is dat bij jullie soms ook zo?

    Ja. Ik mag soms 100x zeggen dat ik mijn vriendin haat, ze lacht er gewoon mee xD ! - maar als ik zegt dat ik ze haat meen ik dat dan wel niet -


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ja. Ik mag soms 100x zeggen dat ik mijn vriendin haat, ze lacht er gewoon mee xD ! - maar als ik zegt dat ik ze haat meen ik dat dan wel niet -
    Haha ok :]