• Soms huil ik bij liedjes, maar dan liedjes die niets met mij te maken hebben. Ze zijn gewoon zo mooi, dat ik ervan moet huilen. Zoals; broken hearted girl, bv. daar heb ik al eens bij moeten huilen ^^
    Nog iemand?


    -

    Ik kan echt niet tegen die zielige liedjes soms ga ik zelfs niet naar school daarom want als ik huil voel ik me meteen niet goed. Soms is dan ook echt soms bijv 1 keer per jaar.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik moet huilen bij

    -an deiner seite (ich bin da)
    -heilig
    -1000 meere
    tokio hotel

    naked van avril lavigne in het begin van het refrein hoe ze dat zeg maar zegt....


    Do what ever it takes to make you dream com true.

    Ik huil bij liedjes die me doen denken aan mijn vader.


    -

    I don't care - Apocalyptica
    Nobody's Home - Avril Lavigne
    What Hurts the Most - Rascall Flatts
    All my tears - Emmylou Harris (werd op de begravenis van mijn vader gedraaid)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:59 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wel eens gedaan, maar weet niet meer precies bij welke liedjes. o-o;


    ok

    Ik heb alleen soms natte ogen.. Of er rolt één traan over mijn wang, maar dan is het wel weer afgelopen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Yiruma - River Flows In You

    Ik huil vrij snel bij liedjes, dus ik heb niet echt een speciaal jank-nummer naast bovenstaande.


    I am an idiot, I move.

    Hopeless schreef:
    Ik heb alleen soms natte ogen.. Of er rolt één traan over mijn wang, maar dan is het wel weer afgelopen.

    Inderdaad. Ik ga niet in me bed zitten janken alsof mijn parkietje is overleden, ofzo.
    Heb ik overigens wel bij een boek gedaan. :$
    Leek wel beetje snottie.


    ok

    In the arms of an angel - Sarah McLachlan.
    Zo mooi gewoon, o:


    You move me ......... Kurt

    ik huil ook best vaak bij liedjes hoor :) hoef je je geen zorgen over te maken :P


    I believe i can <3

    Nino ft Priester - Uit het oog.
    En Lange Frans en Baas B - Dit was het land van.
    Kut dat ze gestopt zijn.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb da ook hoor:) vooral bij ich bin nich' ich en an deiner seite...van tokio hotel. maar wel bij meer hoor:) das gewoon normaal:)


    What makes you different, makes your beautiful!

    Hopeless schreef:
    Ik heb alleen soms natte ogen.. Of er rolt één traan over mijn wang, maar dan is het wel weer afgelopen.

    Ja, dat heb ik ook.


    I'd rather go naked than wear fur.

    genoeg eig :$ bijv. avril lavigne - tomorrow zij moest ook een x huilen toen ze m live ging spelen en haar opa die dag was overleden, nu moet ik ook steeds aan mn eigen opa denken.. en tokio hotel - spring nicht en an deiner seite, marco borsato - dochters en bastiaan - verliefd (ja die van ZOOP x')erg hea xd vooral op t laatst als hij die foto's bekijkt in die lege kamer)


    She said: I gotta find out for myself

    Tears of an Angel van RyanDan <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.