• Soms huil ik bij liedjes, maar dan liedjes die niets met mij te maken hebben. Ze zijn gewoon zo mooi, dat ik ervan moet huilen. Zoals; broken hearted girl, bv. daar heb ik al eens bij moeten huilen ^^
    Nog iemand?


    -

    Bij bijna alle liedjes van Simple Plan, maar dat heeft met mn verleden te maken :P


    Life is hard and then we die

    Eh.. heel heel zelden, meestal als ik me fucked up voel en als ik besef hoe zeer een nummer op mij slaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja,
    bij sommige wel ja


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Ow ja, zo vaak. Vooral op Taylor Swift (Love Story, The Best Day, Never Grow Up, The Way She Was Brought Up, Mine...)
    En Fucking Perfect van Pink. En er zijn er wel meer, zelfs kinderen voor kinderen x')


    Felix

    Soms, als ik me ook nog eens kut voel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik huil ook bij zielige liedjes, vooral als ik me ongelukkig voel


    i have a busy life

    Ik huil altijd bij Deteriorate van Demon Hunter :/


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Where Are You Now - Justin Bieber

    of

    That Should Be Me - Justin Bieber


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Paramore - Misguided ghosts omdat het liedje gewoonweg super is.
    Robbie Wiliams - Feel, omdat deze gedraaid werd bij een begravenis van een jongetje die bij mijn broer in groep 5 zat, zelf zat ik in groep 4 maar het liedje blijft me voor atlijd bij.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bij Talking to the moon van Bruno Mars
    en bij Alejandro van Gaga omdat ik die veel luisterde in een moeilijke tijd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jup, wie eigenlijk niet? Ik bedoel als je een film kijkt en je moet huilen zit er vaak ook een muziekje achter xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Alleen als ik in de juiste bui ervoor ben. Ik huil sowieso niet snel ook niet bij zielige films.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    down to earth - justin bieber


    Life is a beautiful struggle

    Ja.
    Van how to safe a lif van the fray, wist ik eerst niet eens waarover het ging en toch begon ik te huilen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik huil ook wel eens bij liedjes, soms omdat ik het gewoon een heel mooi liedje is en het me pakt en me een bepaald gevoel geeft.

    En er zijn ook liedjes die me terug doen denken aan een bepaald moment/herinnering. Dat kan me heel verdrietig maken en er zijn liedjes waarvan de tekst zo op mij slaat dat het me zo erg raakt dat ik moet huilen (:

    Xx


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.