• Hello mensen ^^
    Nou, mijn muisje heeft hoogstwaarschijnlijk astma.
    Een paar dagen terug begon hij zich in de nek en achter de oren te krabben, zo erg dat er nu een hele kale plek zit. Ik ben vandaag naar de dierenwinkel geweest en heb ze uitgelegd wat er aan de hand is. Zegt die man doodleuk: 'Het zou zomaar kunnen dat je muisje astma heeft.' Ö
    Arm beestje.
    Anyhow; hij kreeg dus een allergische reactie op het zaagsel en het stof in het zaagsel. Ik heb dus net zijn hok voor de derde keer in drie dagen verschoond en heb er een andere bodembedekker ingedaan.
    Nu maar hopen dat het overgaat, want als het zo doorgaat krabt hij zichzelf letterlijk dood.

    x.


    Bored.

    =O dat vind ik zielig


    Your make-up is terrible

    Arm muisje.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    aaawh
    so sielig


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ARM MUISJE!


    We can only learn to love by loving.

    Dat mag niet dat is zielig, moet je zo'n ding voor hem kopen, zo'n pufje.^^ Nee srry geen tijd voor grapjes, zeg maar tegen je muisje dat hij zich niet dood mag krabben!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat mag niet dat is zielig, moet je zo'n ding voor hem kopen, zo'n pufje.^^ Nee srry geen tijd voor grapjes, zeg maar tegen je muisje dat hij zich niet dood mag krabben!

    Zie je het al voor je? >< Zo'n klein muisje met zo'n pufje?


    Bored.

    Arm beestje. Lolly moet snel beter worden, want dit verdient hij niet. <3

    (...)
    Zie je het al voor je? >< Zo'n klein muisje met zo'n pufje?

    Eigenlijk wel. Al vanaf het moment dat je zei dat Lolly waarschijnlijk astma heeft. :X

    Ocharme dat muisje.
    Als hij zich doodkrabt koop ik wel een nieuwe voor je.


    Innocence.

    Ocharme dat muisje.
    Als hij zich doodkrabt koop ik wel een nieuwe voor je.

    Awh, dank je. Dat is lief ^^


    Bored.

    (...)
    Eigenlijk wel. Al vanaf het moment dat je zei dat Lolly waarschijnlijk astma heeft. :X

    'Ghehe. Zou wel stoer zijn.


    Bored.

    (...)
    'Ghehe. Zou wel stoer zijn.

    Jahe. Ik snap niet waarom er nog geen reclame voor gemaakt wordt op tv. Ik bedoel, de seksrobots waren toch ook een groot succes? Ö

    Kun je zn nageltjes niet knippen? Bij honden doen ze dat toch soms?


    BAM!

    (...)
    Awh, dank je. Dat is lief ^^

    Weet ik. =D


    Innocence.

    Kun je zn nageltjes niet knippen? Bij honden doen ze dat toch soms?

    Nee, daar ga ik zelf niet aan beginnen. Ik heb er stenen bij in gelegd zodat ze langzaam afslijten.
    Trouwens; als je nagels knipt zijn ze vaak nog scherper dan ze al waren.


    Bored.