• Hee,

    twas ff voor raad te vragen, ik wil al sinds ik kind was gitar leren spelen, altijd al eigenlijk, maar mn ouders willen het niet omdat het zo veel kost, ze willen niet meer dan 150 euro of zoiets uitgeven aan zoiets, ze vinden het ook stom dat ik dat zou willen doen, maar het is nu eenmaal mn droom, hebben jullie een idee hoe ik ze zou kunnen overtuigen

    - Mijn ouders zijn heel moeilijk
    - Ik kan niet meebetalen, want ik krijg daar niet genoeg zakgeld voor, eer ik honderd euro zou kunnen bijleggen, moet ik een jaar sparen

    Help?

    Vraag om meer geld.
    Ga sparen
    En vraag dan nog een keer :Y)

    vraag om meer zakgeld
    kweetniet waarneer je jarig bent, nja ald dat binnenkort is, kan je ze toch ook liefaankijken en zeggen dat ze dta voor ej verjaardag moeten geven?


    I'll take you to another world

    Neem een bijbaantje.. Stel voor dat je bijvoorbeeld als je goed je best doet, en de volgende 5 toetsen hoger dan 7ens zijn, dat je dan op gitaarles mag.. Of een ander voorstel in die richting ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    uhm ik volg gitaarles voor 120 euro voor een jaar dus dat geld probleem is opgelost al je ouders niet meer dan 150 euro willen betalen, je hebt zelfs nog 30 euro over x)


    For once I want to be the car crash.

    Neem een bijbaantje.. Stel voor dat je bijvoorbeeld als je goed je best doet, en de volgende 5 toetsen hoger dan 7ens zijn, dat je dan op gitaarles mag.. Of een ander voorstel in die richting ^^


    Punt 1; kmag geen bijbaantje

    Punt2; Mijn toetsen zijn tegen 10en, kben een echte stuud, maar dan een die niet leert ;D

    Punt 3; Kheb al mn eigen voorstellen al geprobeerd, en nu zit ik zonder

    Maar toch bedankt ;D

    uhm ik volg gitaarles voor 120 euro voor een jaar dus dat geld probleem is opgelost al je ouders niet meer dan 150 euro willen betalen, je hebt zelfs nog 30 euro over x)


    De gitaarles zelf is geen probleem, maar een gitaar zelf ;D

    Ik had geluk dat we al een gitaar hadden en de gitaarlessen gaat mijn moeder betalen als ik een goed rapport heb. ^^

    vraag om meer zakgeld
    kweetniet waarneer je jarig bent, nja ald dat binnenkort is, kan je ze toch ook liefaankijken en zeggen dat ze dta voor ej verjaardag moeten geven?


    Als ik zelfs nog maar geld krijg voor ff te gaan shoppen is het al teveel gevraagd, dus dat ga ik maar niet proberen, en voor mn verjaardag geven ze me nooit zoiets, dat weet ik nu al.

    Ik heb zelf ook gitaarles, kun je niet iets zeggen van dat het echt veel voor je betekent en dat je het echt graag wilt, maar je hebt neem ik aan ook geen gitaar? Dan moet je een goedkope tweedehands ofzo kopen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet, heb best wel een dure :X
    Maarjaa succes <3

    XX


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik ga ook op gitaarles, ik vraag gewoon een gitaar voor mijn verjaardag. (Ach, ik heb 365 euro op m'n bankrekening staan :Y))
    Of vraag of je ouders ipv je zakgeld je gitaarlessen betalen, heb je in elk geval wat.
    Ben je bijna jarig ofzo? (;
    Dan kun je er eentje voor je verjaardag vragen?


    -

    Probeer hen te overtuigen dat het een droom is vn jou enz. Dat je dat echt mega graag wil. En dat je mss later stukje vr stukje gaat trgbetalen. Of een bijbaantje. ? x3


    A. ikmisje.

    Op een muziekschool ofzo kun je toch een gitaar van daar lenen voor de lessen?
    Want als ik [ooit] op gitaarles ga koop ik ook niet meteen een gitaar, ik kijk eerst hoe ik de lessen vind:Y)


    If you want me to listen, whisper...

    Op een muziekschool ofzo kun je toch een gitaar van daar lenen voor de lessen?
    Want als ik [ooit] op gitaarles ga koop ik ook niet meteen een gitaar, ik kijk eerst hoe ik de lessen vind:Y)

    Op de rockschool moet ik zelf een gitaar meenemen, hoor. :'D

    (...)
    Op de rockschool moet ik zelf een gitaar meenemen, hoor. :'D

    waar een vriendin van mij muziekles heeft, die man heeft zelf heel veel instrumenten[:, als ze wil kan ze ook drumles krijgen tijdens haar gitaarles:")


    If you want me to listen, whisper...

    Ik haal alles gewoon van youtube, niet perfect maar je komt er aardig een eind mee.


    BAM!