• ik heb dus een liefje, al ongeveer een half jaar. hij was eerst 2jaar m'n beste vriend, van het een kwam het ander, we namen wel een groot risico want moest het dan gedaan raken tussen mij en hem , dan had ik waarschijnlijk zijn vriendschap niet meer. hij is de meest fantastische persoon in m'n leven, ik hou ongelofelijk veel van hem maar ..
    we hebben zoveel discussies dat ik het soms niet aan kan, er is zoveel gebeurt in me leven , er zijn een aantal vrienden van me overleden die heel veel voor me betekenden , maar ik heb soms van die perioden dat ik nog verdrietig loop omdat ik denk aan die mensen, maar m'n liefje snapt dat niet. dan discussieren we nog meer en voel ik me nog meer miserabel. hij denkt dat dan alles om hem moet gaan en niet om de anderen die overleden zijn. hij lijkt zo egoïstisch op dat vlak en ik zeg het hem ook, dan is hij wat op zijn tenen getrapt en word hij zowat kwaad. echt nie fijn. ook , hij is ongelofelijk jalours, ondragelijk gewoon.
    ik zie hem te graaag om kwijt te raken, maar soms word het me teveel.
    wat moet ik doen meisjes?.

    Volg je hart.

    follow your heart.

    eerst rustig adem nemen en gewoon met hem rustig praten. zonder te roepen en gewoon als het 'gesprek' gedaan is er een conclusie uitmaken om te zien of hij je wel waard is or not,of je wel verder met hm wil ofniet
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    praat er over en als hij dat niet wil.is hij je niet waard


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik wil wel praten met hem en hij ook met mij daarover, maar het draaid allemaal uit op discussies en ruzie. toch bedankt om me te helpen enzo..

    ik heb dus een liefje, al ongeveer een half jaar. hij was eerst 2jaar m'n beste vriend, van het een kwam het ander, we namen wel een groot risico want moest het dan gedaan raken tussen mij en hem , dan had ik waarschijnlijk zijn vriendschap niet meer. hij is de meest fantastische persoon in m'n leven, ik hou ongelofelijk veel van hem maar ..
    we hebben zoveel discussies dat ik het soms niet aan kan, er is zoveel gebeurt in me leven , er zijn een aantal vrienden van me overleden die heel veel voor me betekenden , maar ik heb soms van die perioden dat ik nog verdrietig loop omdat ik denk aan die mensen, maar m'n liefje snapt dat niet. dan discussieren we nog meer en voel ik me nog meer miserabel. hij denkt dat dan alles om hem moet gaan en niet om de anderen die overleden zijn. hij lijkt zo egoïstisch op dat vlak en ik zeg het hem ook, dan is hij wat op zijn tenen getrapt en word hij zowat kwaad. echt nie fijn. ook , hij is ongelofelijk jalours, ondragelijk gewoon.
    ik zie hem te graaag om kwijt te raken, maar soms word het me teveel.
    wat moet ik doen meisjes?.

    Zeg; "Fuck you, ik ga praten, jij bent stil en je luisterd." Dan op een normale manier vertel je hem hoe het zit, en dan zeg je; "Heb je er nog iets aan toe te voegen?"

    Als ie door je heen roept dan mep je hem om m stil te houden ofzo.

    Volg je hart! Er zijn niet twee dingen die je hart zeggen. Het één zegt je hart het ander je hersennen. Nouja, als je je rot voelt maar hem niet wil verliezen praat over het overlijden van je vrienden met je ouders of andere vrienden die je wel begrijpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je hart volgen, zekers en vast.
    succes ermee. (:

    Doen wat jou het beste lijkt.
    Iig, succes.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.