• ik vind het best lullig.. Georg.Gustav worden heeel vaak buitengesloten.. niet door Bil en Tom hoor maar door de fans die alleen Bill en Tom leuk vinden.. Ik Vind Bill persoonlijk het leukst van allemaal.. maar tog vind ik ze allemaal knap.. maar Billg ewoon beter.. maar als nog vind ik gewoon niet dat je Dan meteen Georg,Gustav alleen moet laten staan.. je bent een fan!! en neit alleen Fan van Bill of Tom ... dit is gewoon zo en een feit!! en laat Georg,Gustaf niet alleen!!


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik vind het best lullig.. Georg.Gustav worden heeel vaak buitengesloten.. niet door Bil en Tom hoor maar door de fans die alleen Bill en Tom leuk vinden.. Ik Vind Bill persoonlijk het leukst van allemaal.. maar tog vind ik ze allemaal knap.. maar Billg ewoon beter.. maar als nog vind ik gewoon niet dat je Dan meteen Georg,Gustav alleen moet laten staan.. je bent een fan!! en neit alleen Fan van Bill of Tom ... dit is gewoon zo en een feit!! en laat Georg,Gustav niet alleen!!


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Er zijn genoeg mensen die fan zijn van Georg en Gustav hoor. Dus dat buitensluiten snap ik niet. De een vind Tom knapper en die weer Georg.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Lieve schat, dat weten we allemaal;]. Het is idd heel erg vervelend, maar ik moet zelf ook wel bekennen dat ik nu eenmaal wat meer bezig ben met Bill en Tom. Het is natuurlijk niet leuk, maar dit gebeurd altijd wel bij bands en popgroepen. Mensen zoeken bij zoiets snel degene die ze het leukst vinden en richten zich daar meer op. Bij Tokio Hotel zijn dat Bill en Tom, daar kun je verder niet veel aan doen.

    Bill en Tom hebben een betere uitstraling denk ik, daar ben je mee geboren of niet, het is hoe je uit je ogen kijkt, maar ik heb ook ergens gelzen dt er in een intervview stond dat Georg en Gustav dat zelfs wat fijner vonden..:P Dus je hoeft t niet lullig te vinden hoor


    My fairytail stinks, does yours?

    Bill en Tom hebben een betere uitstraling denk ik, daar ben je mee geboren of niet, het is hoe je uit je ogen kijkt, maar ik heb ook ergens gelzen dt er in een intervview stond dat Georg en Gustav dat zelfs wat fijner vonden..:P Dus je hoeft t niet lullig te vinden hoor


    Nou sorry maar dat ze het niet erg vinden, zeggen ze denk ik vooral voor het imago. Je gaat ook niet zeggen; 'ja ik vind het inderdaad heel erg gemeen dat zij alle aandacht krijgen, hallo kijk ook eens naar mij ik ben ook interessant' of iets dergelijks.

    Bill en Tom hebben een betere uitstraling denk ik, daar ben je mee geboren of niet, het is hoe je uit je ogen kijkt, maar ik heb ook ergens gelzen dt er in een intervview stond dat Georg en Gustav dat zelfs wat fijner vonden..:P Dus je hoeft t niet lullig te vinden hoor
    ja xD in de HT stond ook
    Georg : ik voel mne er goed bij en......
    Bill : meer kan ie niet zeggen ;)
    Tom: het zou ook zieligzijn als ze ineens meer zouden gaan praten ,ze kunnen gwn niet goed voor woorden wat ze bedoelen ofzo xD
    maar goed
    Rachel tog heb je ene punt wat B&T krijgen wel meer aandacht...maar als ze er echt mee zouden zitten zouden ze dat denk ook wel gw nvertellen xD tog :O?


    don't Worry...Be gay.

    Bill en Tom hebben een betere uitstraling denk ik, daar ben je mee geboren of niet, het is hoe je uit je ogen kijkt, maar ik heb ook ergens gelzen dt er in een intervview stond dat Georg en Gustav dat zelfs wat fijner vonden..:P Dus je hoeft t niet lullig te vinden hoor


    Ws dat van de HK? xD

    En ik ben idd ook meer bezig met Bill en Tom, maar als het ECHT over de band gaat dan haal ik Georg en Gustav er wel bij hoor!


    Let the Night embrace you

    ik haat het als mensen Bill en Tom zeggen in plaats van tokio hotel. dan zeg ik altijd: het is tokio hotel, niet bill en tom.. zonder Gustav en Georg is er geen tokio hotel! ik heb tegoei posters van Gustav en georg op mn kamer hangen! (maar meer van Bill en Tom omdat die gwoon meer in de boekjes komen..)

    voor hun verjaardag stuur ik ook een kaartja naar Georg en gusti (:

    Weetje

    Ik vind Bill echt de top!

    Maar Gustav is schattig en hij ziet er leuk uit, met een mooie persoonlijkheid....

    Ik stuur altijd voor hun verjaardag een kaartje naar : Gustav,Georg en Bill en Tom....

    't Is idd stom dat mensen alleen voor 1 iemand gaan zijn terwijl ze alle 4 echt knap zijn ;)

    Noujah Georg dan wat minder vind ik persoonlijk want die staat bij mij op 3

    Op1 Bill

    en op 2 Gustav en Tom

    Dus verwaarlozen doe ik hun zeker niet ;)

    Xx

    Iedereeen heeft een andere stijl, daar kun je niks aan doen. xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik denk dat als je egte fan bent je niemand van de band vergeet! Oké ik vind Tom de knapste maar daarom vergeet ik zeker de rest niet want die zijn ook massa's heet Ö De jonges zijn gewoon allemaal anders en hebben elk iets die heel speciaal is aan hun. daarom lieft ik hen allemaal!!
    xx

    Als je kijkt hoe Bill en Tom worden doodgestalkt vinden ze het vast niet zo erg meer. ;)
    Ze krijgen evenveel geld, maar kunnen nog wel 5 meter over straat lopen. Bill wordt na een halve al belaagd. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    En ja, er zijn ook genoeg fans van de G's hoor. ^^ Just de meeste kleintjes gaan voor de Kaulitzen en die vallen meer op. ;)

    Weetje

    Ik vind Bill echt de top!

    Maar Gustav is schattig en hij ziet er leuk uit, met een mooie persoonlijkheid....

    Ik stuur altijd voor hun verjaardag een kaartje naar : Gustav,Georg en Bill en Tom....

    't Is idd stom dat mensen alleen voor 1 iemand gaan zijn terwijl ze alle 4 echt knap zijn ;)

    Noujah Georg dan wat minder vind ik persoonlijk want die staat bij mij op 3

    Op1 Bill

    en op 2 Gustav en Tom

    Dus verwaarlozen doe ik hun zeker niet ;)

    Xx


    ja oke maar ik weet hun postcode of wat dan ook neit of waar ik het anders naartoe moet sturen anders had ik dat ook allang gedaan.. en tog viond ik het ja raar >< maar goed als hun er prettig bij voelen dat hun beetje alleen zijn(neit echt alleen maar je snapt me) nou oke.. ^-^


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik vind tom de leukste. dan bill, dan gustav, dan georg.
    maar ik zal nooit zeggen dat ik gustav en georg stom vind hoor! ik vind gustav juist ook heel knap. alleen ik vind tom gewoon knapper en bill ookXD.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Dat is bij fall out boy net hetzelfde, daar heeft iedereen ook alleen maar oog voor pete wentz. Ik vind het ook niet leuk, want zonder Gustav en Georg is er geen TH, maar ik geef toe dat ik zelf ook meer met de twin bezig ben.