• Ik vind ze stom. ze maken Q lelijk. Als het er neutrale zijn zoals BlondiePants zei, dan is het nog oké, maar der zijn er die zwart zien als iets en dan lijkt het hier op een of andere vampierensite ! >.<

    conclusie. : het mag maar het moet bij elkaar passen. ( zo denken de meeste hier erover. )

    ( Bericht aangepast. Reden : meer duidelijkheid xp )


    All was well.

    Ik vind het zo lelijk, dat het allemaal kleuren zijn die niet bij elkaar passen *=.=
    En dat quizlet logo past er ook hellemaal niet bij.
    Pff. Ik ben het met je eens.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik vind het wel mooi hoor, behalve als de letters té moeilijk te lezen zijn, dan is het irritant :p


    uhu. dat ze er dan tenminste voor gaan zorgen dat het léésbaar is.


    All was well.

    (...)

    Die van jou is tenminste neutraal. Ik haat het als die achtergronden zo donker zijn en ze er dan nog felle kleuren aan gaan toevoegen. het is lélijk.


    OwNouDankje dan!=)

    Maar met die achtergronden heb je gelijk in. Dat vindt ik ook niet zo mooi. Dan wort het ook gelijk zo druk...

    Xo


    everything, in time

    idd. en zoals JUSTBEATIT zei : het logo past er helemaal niet bij ! Dat sommige mensen dat mooi vinden x_x


    All was well.

    Ik doe daar ook niet aan mee. Ik ben er niet zo voor. :} Maar toch fijn voor degene die het wouden dat ze het kunnen doen.

    Zoals eerder al door Krullie vermeld, is er een oplossing voor dit probleem. Namelijk klikken op 'template verbergen' en dan zie je het niet meer. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
    Zodus, klacht behandeld, probleem opgelost, slotje. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "