• Ik ga zoals gewoonlijk nog eens een domme vraag stellen (A)

    Tom heeft graag meisjes, enz... Maar over die one nigt stands, hoe weten jullie dat hij dat doet?

    Dan zou hij toch best al lang geflitst moeten zijn door de paparatzi?


    Let the Night embrace you

    Ik vergat een stuk; Maar die Groupie's geeft hij wl toe. xd


    ohmygawd. :9~
    sorry maar dit is Tom gewoon.
    best melig. :Y)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ehm even voor de duidelijkheid, die roddel heeft hij nooit zélf in de wereld gebracht. Uiteindelijk heeft hij het maar gehouden op 'Ik heb het niet geteld' en zo is zijn imago ontstaan.
    On-night-stands hebben ze allemaal, like, come on, het zijn jongens. Die kunnen echt niet 3 jaar zonder sex.

    ...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja toch? Or am i wrong?

    Nu lult Tom wel zoveel, maar eerst toen het begon a la 2005 was hij nog helemaal niet zo. Toen vond ik hem leuker eigenlijk.

    Ja dat valt mij wel op ja.
    Dat hij érg veranderd is in dat gebied.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmhm, en dat vind ik echt heel jammer hoor. Want dat player gedoe is zó gespeelt echt niet normaal. Je ziet hem bij elk intervieuw gewoon asen op het moment waarop hij zo'n player opmerking kan maken. Kinda sad, maar iedereen trapt erin.
    Als het echt zo erg was hadden er wel veel verhalen de ronde gedaan van meisjes die met hem gebatst zouden hebben maar dat zijn er tot nu toe maar 4 geweest in die 3 jaar.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ach joh ;O laat hem lekker
    Ook hij zal de ware ooit vinden.

    Ja,dat denk jij -.-. Ik denk daar duidelijk anders over'

    Hmhm, en dat vind ik echt heel jammer hoor. Want dat player gedoe is zó gespeelt echt niet normaal. Je ziet hem bij elk intervieuw gewoon asen op het moment waarop hij zo'n player opmerking kan maken. Kinda sad, maar iedereen trapt erin.
    Als het echt zo erg was hadden er wel veel verhalen de ronde gedaan van meisjes die met hem gebatst zouden hebben maar dat zijn er tot nu toe maar 4 geweest in die 3 jaar.



    (bericht aangepast door een moderator)


    Hij is een beetje te-gek op seks en draaft er wat in door.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja dat valt mij wel op ja.
    Dat hij érg veranderd is in dat gebied.


    Ja,Best logies.
    Als ik beroemd zou zijn zou het bij mij tot me hoofd stijgen o_O(yeah)




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Hoofd met een d ;))

    Nou, volgens mij is hij helemaal niet zo'n one-night-stand persoon... tenminste niet zo vaak als wordt beweerd^^
    Maar als je eenmaal in dat wereldje zit dan kan ik me ook niet voorstellen dat die jongens het nog nooit gedaan hebben... want als je zo beroemd bent dan... dan, ja.. dan gebeurd dat gewoon sneller ^^
    Zo, een nutteloze toevoeging van mijn kant xD

    Ja dat valt mij wel op ja.
    Dat hij érg veranderd is in dat gebied.


    Ja,Best logies.
    Als ik beroemd zou zijn zou het bij mij tot me hooft stijgen o_O(yeah)


    Dan ben je net zo erg.
    Niet alles gaat over seks.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmhm, en dat vind ik echt heel jammer hoor. Want dat player gedoe is zó gespeelt echt niet normaal. Je ziet hem bij elk intervieuw gewoon asen op het moment waarop hij zo'n player opmerking kan maken. Kinda sad, maar iedereen trapt erin.
    Als het echt zo erg was hadden er wel veel verhalen de ronde gedaan van meisjes die met hem gebatst zouden hebben maar dat zijn er tot nu toe maar 4 geweest in die 3 jaar.



    (bericht aangepast door een moderator)


    Hij is een beetje te-gek op seks en draaft er wat in door.


    Idd!!

    Hij is een beetje te-gek op seks en draaft er wat in door.

    Correctie: Hij doet alsof hij sex verslaafd is. :')

    Hij is een beetje te-gek op seks en draaft er wat in door.

    Correctie: Hij doet alsof hij sex verslaafd is. :')


    Ja,misschien is dat het waarom hij dat imago heeft,dat is echt het grootste nadeel van beroemd zijn,Je zegt iets en de kranten maken het erger dan het is.

    Hij is een beetje te-gek op seks en draaft er wat in door.

    Correctie: Hij doet alsof hij sex verslaafd is. :')


    jah doen alsof, og gewoon zijn, wa maakt t in feite uit!

    alle t is zijn leven, en imago

    dus jah eigelijk moet hij dat zelf weten, of die roddels nu waar zijn of ni ale oke t maakt natuurlijk wel wa verschil e ma jah!


    lies XD


    everything you imagined, and more...