• Ik ga zoals gewoonlijk nog eens een domme vraag stellen (A)

    Tom heeft graag meisjes, enz... Maar over die one nigt stands, hoe weten jullie dat hij dat doet?

    Dan zou hij toch best al lang geflitst moeten zijn door de paparatzi?


    Let the Night embrace you

    Denk dat hij gewoon zo'n dingen zegt terwijl het helemaal zo niet is; Hij wil gewoon stoer overkomen naar de buitenwereld toe maar volgens mij is het een egt schatje!! x3

    Haha hij straalt dat gewoon uit :P


    I changed.

    Ik ga zoals gewoonlijk nog eens een domme vraag stellen (A)

    Tom heeft graag meisjes, enz... Maar over die one nigt stands, hoe weten jullie dat hij dat doet?

    Dan zou hij toch best al lang geflitst moeten zijn door de paparatzi?



    Ja dat vraag ik me steeds ook afxD

    Njaa, ik weet het nii hea =D

    xx Sam.

    Dat doet hij volgens mij maar, zo is hij denk ik persoonlijk niet.
    Da's voor zijn imago. En waarschijnlijk ook wat stoerdoenerij.
    Daarbij, stel dat hij later echt dé ware of zoiets zou vinden, gaat dat dan alleen in zijn nadeel splen, en dan kan hij er niet meer van zijn imago af, maar nu is het volgens mij gewoon voor zijn imago, zo'n player is het volgens mij gewoon niet.

    Anders zouden er al wel meer bewijzen zijn gewest, of meer meisjes die hun verhaal doen aan de pers over hun one-night stand.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik geloof het eigenlijk niet je leest nergens van OOEEHWW ik heb het met Tom Kaulitz gedaan (okee je lees het wel maar dat is fantasie. xD)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    agja.. als hij er gelukkig van word.. ik vind het niet erg :]

    Ik denk niet dat die er zoveel heeft gehad hoor want over dat ene meisje.. Waar reden voor is gemaakt was toen zo'n rep en roer over en over die andere meisjes niet en me moeder denkt dat die zo stoer doet over One-Night-Stands... Omdat er op internet heel veel gekloot word met dat ze homo zijn enzo en dat die daarmee zijn onschuld wil bewijzen... En Bill die trekt zich gewoon niks aan van wat er over hem geluld word...